Second Generation Nissan Xterra Forums banner
581 - 600 of 1,695 Posts
Nou, ik wist niet dat het zo gemakkelijk was, ik zal het op YT opzoeken. Aanbevelingen voor dubbele din-hoofdeenheden onder de $ 350?

Verzonden vanaf mijn SM-G950U1 met Tapatalk
Een andere overweging is of je het Rockford Fosgate-systeem hebt of niet (zit er een versterker onder je passagiersstoel?). Het RF-systeem maakt het wat moeilijker, omdat iedereen je de verkeerde adapterkabelboom lijkt te willen verkopen, en je moet misschien een aardlusisolator plaatsen om te voorkomen dat het knalt of bromt. Als je dat niet hebt, is het een simpele kabelboom (zoals 18 draden), een paar schroeven om het dashboard en de head unit te verwijderen, en je hebt misschien een andere dashboardafdekking nodig (06 niet, kan me niet herinneren wanneer ze naar de enkele gegoten unit met de klimaatregelaars gingen).
 
Een ander punt om te overwegen is of je het Rockford Fosgate-systeem hebt of niet (zit er een versterker onder je passagiersstoel?). Het RF-systeem maakt het wat moeilijker, omdat iedereen je de verkeerde adapterkabel lijkt te willen verkopen. .
Dat is precies wat we hebben. 2011 Pro4x met het RF-geluidssysteem. Ik heb echt geen zin om mijn stereo te verpesten door te proberen te leren bedraden en vooral het toevoegen van een achteruitrijcamera en deze bedraden op het stuurwiel zullen extra hindernissen zijn.

Bedankt voor de heads-up over de nuances.


Verzonden vanaf mijn SM-G950U1 met Tapatalk
 
Dat is precies wat we hebben. 2011 Pro4x met het RF-geluidssysteem. Ik heb echt geen zin om mijn stereo te verpesten door te proberen te leren bedraden en vooral het toevoegen van een achteruitrijcamera en deze bedraden op het stuurwiel zullen extra hindernissen zijn.

Dank u voor de waarschuwing over de nuances.


Verzonden vanaf mijn SM-G950U1 met Tapatalk
Waarom wil je een nieuwe head unit? Als het alleen voor bluetooth is, laat me dan een oplossing aanbieden: http://www.thenewx.org/forum/70-product-reviews/263321-review-nulaxy-bt-audio-fm-transmitter.html
 
Ach kom op. Je weet dat ik wielspacers heb, maar dat maakt geen deel uit van de swap zelf, daarom staan ze niet op de lijst.

Ik probeerde je onderdelen te laten zien die voorkomen dat je zoveel geld uitgeeft, als je het gaat vitten, ga dan gewoon verder.

Verzonden vanaf mijn XT1635-01 met Tapatalk
Niet vitten, alleen proberen de swap te begrijpen. Ik waardeer je reactie. Het lijkt erop dat ik veel van de onderdelen, met name de LCA, veel te hoog heb ingeschat. Ik zal er nog wat over nadenken.

Bedankt,
Red
 
Dat is precies wat we hebben. 2011 Pro4x met het RF-geluidssysteem. Ik heb echt geen zin om mijn stereo te verpesten door te proberen te leren bedraden en vooral het toevoegen van een achteruitrijcamera en deze bedraden op het stuurwiel zullen extra hindernissen zijn.

Bedankt voor de waarschuwing over de nuances.


Verzonden vanaf mijn SM-G950U1 met Tapatalk
Het gebruik van de verkeerde kabelboom zal je stereo niet verpesten, het klinkt gewoon als rommel. Wat er normaal gesproken gebeurt, is dat een head unit 2 uitgangen heeft, de draaduitgangen in de kabelboom en RCA-stekkers. De draaduitgangen geven luidsprekerniveau-uitgangen, die ontworpen zijn om rechtstreeks naar de luidsprekers te gaan (in principe luider), en de RCA's zijn ontworpen om naar een versterker te gaan (stillere uitgang) omdat de versterker het volume zal verhogen (meestal beter dan de head unit). Als je de luidsprekerniveau-uitgang op een versterker aansluit, werkt het wel, maar de versterker versterkt alleen het al versterkte signaal, waardoor het erg luid en vervormd wordt. Dit betekent ook dat je het volume niet zo ver kunt opdraaien op de head unit, anders wordt het erg luid. De mijne werd geleverd met een aftermarket head unit en de vorige eigenaar had de verkeerde kabelboom gebruikt, en ik kon het volume niet verder opdraaien dan ongeveer 5 voordat het extreem luid en vervormd klonk.

Als je naar een head unit-vervanging kijkt, zorg er dan voor dat ze Metra 70-7551 gebruiken voor de adapter. Degene die de databases allemaal suggereren, zijn voor het niet-RF-systeem. Technisch gezien is dat alles wat je nodig hebt om de stereo in je voertuig te laten werken, is om die adapter te kopen, mogelijk de vervangende sierplaat als die van jou het voorpaneel deelt met de klimaatregelaars (Metra 99-7428B in grijs of zwart), de draden op de adapter verbinden met de draden die bij de head unit worden geleverd (normaal gesproken kleurgecodeerd, kan worden gedaan met soldeer of krimp), alles aansluiten en je bent klaar. Als er gezoem en geknal is wanneer je van bron wisselt, moet je mogelijk een aardlusisolator (https://www.monoprice.com/product?p_id=6909) toevoegen tussen de stereo en de rca-stekkers op de adapter. Vanwege de plaatsing van de RCA-uitgang op mijn stereo, moest ik ook 90 graden RCA-adapters gebruiken, er zit een stalen balk achter de head unit die ik vrij moest maken voor de RCA-stekkers.

Als je ook wilt dat de stuurwielbediening werkt, moet je iets kopen zoals de Axxess ASWC-1 (zorg ervoor dat deze compatibel is met de nieuwe head unit), het zijn meestal slechts 3 of 4 draden die moeten worden aangesloten. Dit onderdeel is waarschijnlijk het meest gecompliceerd, omdat je moet uitzoeken hoe je het op de fabriekskabelboom aansluit, je kunt niet zomaar een adapter kopen die het vastklikt (of tenminste, ik kon er geen vinden). Meestal gaat het om het doorknippen van een paar draden aan de kant van het voertuig en het vastkrimpen ervan.
 
Ik ben nieuw en heb net een 2012 Xterra Pro 4x gekocht. Ik ben benieuwd waar de 2 rails op de vloer in de achterste laadruimte voor dienen?
Standaard accessoire:

Als je die niet hebt, komen ze hier vrij regelmatig te koop. Maak je eigen of stuur @Ramness een PM om te zien of hij er nog heeft van zijn uitstapjes naar de schroothoop.

Begin daar en als je deze site doorzoekt, zul je duizend andere toepassingen en aanpassingen voor die rails zien, en nog robuustere vervangingen voor de standaard kanalen.
 
Ik ben nieuw en heb net een 2012 Xterra Pro 4x gekocht. Ik ben benieuwd waar de 2 rails op de vloer achterin de laadruimte voor dienen?
Je kunt iets vergelijkbaars maken als deze.
Image


Verzonden vanaf mijn XT1635-01 met Tapatalk
 
Ik heb rondgebeld om offertes voor banden te krijgen. Op TireBuyer.com kan ik een set van 5 banden krijgen voor ongeveer $1300 (na belasting), en dan garanderen ze montage/balans kosten van $85 als ik naar een monteur verzend. Dus ongeveer $1400.

Ondertussen bel ik de lokale Les Schwab voor dezelfde 5 banden en ze geven me een totaalprijs van ongeveer $2200.

WTF? Waar komt dit verschil van $800 vandaan?
 
Ik heb rondgebeld om wat offertes te krijgen voor banden. Op TireBuyer.com kan ik een set van 5 krijgen voor ongeveer $1300 (na belasting), en dan garanderen ze montage/balans kosten van $85 als ik naar een installateur verzend. Dus ongeveer $1400.

Ondertussen bel ik de lokale Les Schwab voor dezelfde 5 banden en ze geven me een totaal geïnstalleerde prijs van ~$2200.

WTF? Waar komt dit verschil van $800 vandaan?
Ik dacht niet dat Les Schwab merkbands voerde. Tenminste, de paar keer dat ik op hun site keek, was het alleen hun eigen spul. Als dat het geval is, betaal je waarschijnlijk een premie voor de moeite om banden te bestellen die ze eigenlijk niet voeren.

Terzijde, ik heb ontdekt dat Discount Tire de beste selectie heeft met meestal concurrerende prijzen van de verschillende bandenbedrijven. Zelfs rekening houdend met installatie en certificaten.
 
Ik heb rondgebeld om wat offertes voor banden te krijgen. Op TireBuyer.com kan ik een set van 5 krijgen voor ongeveer $1300 (na belastingen), en dan garanderen ze montage/balans kosten van $85 als ik naar een monteur verzend. Dus ongeveer $1400.

Ondertussen bel ik de lokale Les Schwab voor dezelfde 5 banden en ze geven me een totaal geïnstalleerde prijs van ~$2200.

WTF? Waar komt dit verschil van $800 vandaan?
Ze willen meer marge, dat is waarschijnlijk een grote. 95% van de mensen denken niet na over het kopen van banden. Ze wachten tot ze ze nodig hebben, en kopen dan gewoon de banden in de winkel waar ze hun lekke band hebben laten repareren. Dit is een van de redenen waarom ik me niet schuldig voel om dingen online te kopen - de meeste retailers zullen je oplichten als ze de kans krijgen.

Ze krijgen misschien niet veel korting op dat merk banden, maar als je daar wilt winkelen, vraag dan misschien naar de prijzen van andere merken die vergelijkbaar zijn. Of vermeld dat je ze online voor 800 dollar goedkoper kunt krijgen.

Ik weet niet zeker of je belasting betaalt over de banden bij TireBuyer - omdat ze ze van buiten de staat verzenden. Dus er zit waarschijnlijk een hoop dollars in die de lokale winkel je moet aanrekenen.
 
SimpleTire.com lijkt een geweldige prijs en gratis verzending te hebben en ik denk zelfs belastingvrij.

Echter, een lokale bandenwinkel gaf me dezelfde set van 5 gemonteerd, inclusief belasting en alles, voor dezelfde prijs als SimpleTire.com verzonden naar mijn deur zonder installatie. Dit was voor Maxxis Bighorn MT's. Dit was hun prijs, geen prijsvergelijking. Wat best cool is.
 
Ik heb rondgebeld om wat offertes voor banden te krijgen. Op TireBuyer.com kan ik een set van 5 krijgen voor ongeveer $1300 (na belasting), en dan garanderen ze een montage/balans kosten van $85 als ik naar een installateur verzend. Dus ongeveer $1400.

Ondertussen bel ik de lokale Les Schwab voor dezelfde 5 banden en ze geven me een totaal geïnstalleerde prijs van ~$2200.

WTF? Waar komt dit verschil van $800 vandaan?
Ik weet niet waarom vraag je het ze niet!

Kijk of ze de prijs zullen aanpassen.
 
De "nominale" afmetingen van een 255/85R16 band zijn 33" diameter met een sectiebreedte van 10,04".

Sommige banden zijn groter dan dat en sommige kleiner, afhankelijk van de betreffende band en fabrikant.

Het lijkt op de foto dat u Cooper Discoverer ST/Maxx LT255/85R16 banden heeft. De literatuur van Cooper vermeldt de afmetingen van die band als 32,8" in diameter met een sectiebreedte van 10,2". Ter vergelijking: de gepubliceerde afmetingen voor de BFG KM2 255/85R16 zijn 33,5" in diameter met een sectiebreedte van 10".

De banddiameter wordt gemeten met de band gemonteerd, opgepompt, maar niet op de grond.

Op de grond wordt de beladen radius van de band samengedrukt door het gewicht van het voertuig en wordt verder beïnvloed door de bandenspanning, waardoor een meetlint onbruikbaar wordt voor het bepalen van de banddiameter.
 
Als de band op de grond staat, wordt de beladen straal van de band samengedrukt door het gewicht van het voertuig en wordt verder beïnvloed door de bandenspanning, waardoor een meetlint onbruikbaar is om de banddiameter te bepalen.
Natuurlijk drukt de vrachtwagen de banden samen. Duh.

Bedankt voor de uitleg @Mr. Bills. Uiteindelijk was het mijn doel om de veerafzakking te bepalen en rekening te houden met de nieuwe banden. Ik denk niet dat het nauwkeurig kan worden gedaan, maar de ophanging is zeker moe omdat deze voor en achter even hoog is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Natuurlijk drukt de vrachtwagen de banden samen. Duh.

Bedankt voor de uitleg @Mr. Bills. Uiteindelijk was het mijn doel om de doorzakking van de vering te bepalen en rekening te houden met de nieuwe banden. Ik denk niet dat het nauwkeurig kan worden gedaan, maar de vering is zeker moe omdat deze voor en achter even hoog is.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Om de lift hoogte/vering hoogte te bepalen, meet je vanaf het midden van het wiel tot aan de onderlip van je spatbord. Dit elimineert banden uit de vergelijking
 
581 - 600 of 1,695 Posts