Second Generation Nissan Xterra Forums banner

Zrób to sam: Wsuwany bagażnik dachowy - „Hack bagażnika dachowego wózka golfowego”

64K views 134 replies 46 participants last post by  Jeradk43  
#1 · (Edited)
Cześć wszystkim,

Szukałem stosunkowo niedrogiej opcji bagażnika dachowego (czyli DIY), rozważałem je wszystkie i w końcu natknąłem się na TEN (krzyczę do wstark za pomysł)!

Jest przeznaczony do wózka golfowego - i wygląda jak bagażnik dachowy Garvin


135812


  • Jedyny w swoim rodzaju system przechowywania na bagażniku dachowym na rynku.
  • Świetny do polowań, przechowywania, transportu, bagażu i nie tylko.
  • Pasuje do E-Z-Go Medalist/TXT 1994.5-2013.
  • Wytrzymała konstrukcja ze stali malowanej proszkowo na czarno.
  • Wymiary bagażnika: 5"H x 32"W x 52"L.
  • Łatwy w instalacji dzięki niestandardowym wspornikom zaprojektowanym dla każdego stylu dachu.
  • Zawiera bagażnik dachowy, elementy montażowe i wsporniki montażowe.
  • Wymagane wiercenie.
Znalazłem w Internecie kod kuponu rabatowego 10% ("EC10") i dostałem go za $204,00 wysyłka do moich drzwi (bez podatku, darmowa wysyłka)!

Następnie zamówiłem cztery amortyzujące wibracje śruby U od McMaster-Carr, w przybliżeniu $45,00 wysyłka


135813


Przedmioty dotarły w mniej niż 5 dni...

135814


Użyłem kwadratu kątowego, aby uzyskać środki, użyłem punktaka, aby uzyskać ładne wgłębienia i przystąpiłem do wiercenia

135815


Zamontowany!

Użyłem również dętki jako wewnętrznej wkładki do tej konkretnej obudowy/wspornika śruby U (jak sugerowali inni wcześniej).
Kilka strzałów WD-40 pomogło również w umieszczeniu śrub U na obudowie tłumiącej wibracje i przez wywiercone otwory w bagażniku.

135816


135817


Wszystko pasuje idealnie!
Prawie tak, jakby bagażnik/śruby zostały celowo zaprojektowane do tego zastosowania.

135818


135819


135820


Możliwość dostępu do mokrego pudełka bez problemu!

Krótko mówiąc, bagażnik podobny do Garvin za 250 $!!

Śruby chromowane mnie jednak denerwują, zamierzam je zmatowić i pomalować na czarno.
 
#7 ·
Mój początkowy plan zakładał skierowanie gwintów śrub U w dół, użycie prętów unistrut jako poprzeczek i zamontowanie bagażnika do unistrutów. Następnie użycie końców unistrut z jednej strony do zamontowania markizy. Może jeszcze to zrobię...
To zrobiłem z markizą ARB, potem dostałem bagażnik typu drop-in i musiałem przerobić mocowanie markizy. Teraz mam markizę 23Zero i (1) osprzęt montażowy jest znacznie lepszy od ARB i (2) zamontowany idealnie za pomocą punktów montażowych bagażnika.
 
#8 ·
Kurwa, stary, to najczystsza i zdecydowanie najłatwiejsza opcja, jaką widziałem. Moja platforma dachowa przez How-to: Cargo Carrier Converted to Roof Rack jest fajna, zwłaszcza że jest nieco bardziej dyskretna, ale człowieku, montaż i demontaż to totalna katorga, a do tego czasami tęsknię za ścianami bocznymi dookoła. Zdecydowanie mogę pójść tą drogą i wymienić moją w przyszłości i poszukać dodania podłogi z siatki drucianej oraz kilku pierścieni D.

Dobrze się prezentujecie, wy dwaj.
 
#10 ·
#15 ·
Dzięki CDL. Pytanie dla nowicjusza, ponieważ nie wyruszyłem na żadną przygodę od 3 tygodni, kiedy mam ten pojazd. Do czego użyłbyś tego bagażnika? Czy te schowki są tym, czego będziesz tam używać, ponieważ pasują idealnie? Moja jazda terenowa będzie odbywać się głównie na plaży na wschodnim wybrzeżu stanu Maryland. Wycieczki jednodniowe, może nocleg na kempingu. Chciałbym również zainstalować osłonę, czy te 2 modyfikacje będą ze sobą współgrać? Pytania dla początkujących, wiem. Dzięki
 
#16 ·
Tak, markiza będzie pasować w zależności od sposobu montażu unistrutów: Unistrut / Superstrut Crossbars and Rotopax / Treds /...

To był wysiłek dwóch osób, aby wnieść te w pełni załadowane skrzynie na górę (moja konfiguracja obozu samochodowego z 3 pojemnikami).... powiedziałem żonie, że "potrzebuję" teraz drabiny gobi. Lol

Prawdopodobnie skończę na umieszczaniu tam lżejszych, nieporęcznych przedmiotów; namiot, standardowy baldachim 10x10, składane krzesła, śpiwory.

co pozostawi miejsce na trzy pojemniki, chłodziarkę i drewno opałowe w tylnej części ładunkowej. W tej chwili wszystko mieści się z tyłu, ale nie mam żadnej widoczności przez tylną szybę.
 
#17 ·
Tak, markiza będzie pasować w zależności od sposobu montażu unistrutów: Unistrut / Superstrut Crossbars i Rotopax / Treds /...

to był wysiłek dwóch osób, aby wnieść te w pełni załadowane skrzynie na górę (moja konfiguracja obozu samochodowego z 3 pojemnikami).... powiedziałem mojej żonie, że "potrzebuję" teraz drabiny gobi. Lol

prawdopodobnie skończę na umieszczaniu tam lżejszych, nieporęcznych przedmiotów; namiot, standardowy baldachim 10x10, składane krzesła, śpiwory.

co pozostawi miejsce na trzy pojemniki, chłodziarkę i drewno opałowe w tylnej części ładunkowej. W tej chwili wszystko mieści się z tyłu, ale nie mam widoczności przez tylną szybę.
Patrząc na to, wiem, że moje mocowania markizy (które są tylko zaciskami tłumika z wspornikiem L) pasowałyby bez problemu, gdybyś musiał iść inną drogą.
 
#19 ·
Czy to najniższa pozycja kosza? Wygląda na to, że na jednym ze zdjęć siedzi na oryginalnych mocowaniach bagażnika? Osobiście chciałbym umieścić go nieco bliżej dachu, ale to naprawdę blisko tego, czego szukałem.
Patrząc na to, wysokość zależy od tego, gdzie zdecydujesz się wywiercić otwory w bagażniku, a @CDL wydaje się, że umieścił go w najwyższej możliwej pozycji, co dobrze wiedzieć. Chciałbym zobaczyć, jak ktoś to robi i montuje z minimalną przestrzenią pod spodem, nie dotykając i zobaczyć, jak to wygląda.

Czuję, że "ulepszenie" do tego jest zdecydowanie w mojej przyszłości w pewnym momencie.
 
#21 ·
DLA MNIE.... wygląda na to, że bagażnik jest może 3/4 do 1 cala nad żebrami dachu. Niewiele miejsca, żeby naprawdę go obniżyć.
Prawdopodobnie poprawnie, ale wezmę każde 1/8", które mogę dostać! Wciąż w szoku, jak proste i czyste jest to ustawienie.
 
#22 ·
@CDL - czy uważasz, że górna część bagażnika mogłaby licować z górą szyn? Czy jest on zbyt głęboki, aby można go było tak nisko umieścić? TYIA.
 
#28 ·
Wygląda świetnie, czy możesz trochę bardziej wyjaśnić dętkę rowerową? Link do tego, co kupiłeś? Dzięki za pomoc.
Potnij paski dętki rowerowej, aby owinąć je wokół fabrycznej szyny i wspornika śruby U nad tym. Wypełnia bardzo niewielką różnicę średnicy między szyną a wspornikiem śruby U i tworzy większe tarcie, aby utrzymać ją na miejscu.

Linki znajdują się w pierwszym poście.
 
#24 ·
Zmierzyłem wysokość dachu X do górnej części relingu OEM = 4,5". Bagażnik ma 5" wysokości. W zależności od obciążenia i ugięcia podstawy bagażnika, będzie wystawał ponad relingi. Byłbym ostrożny, montując go zbyt nisko i rysując dach. Zagubione w tej rozmowie są wspaniałe amortyzujące śruby U McMaster Carr. Świetne znalezisko, które może mieć zastosowanie poza bagażnikiem. Dzięki CDL, a kod zadziałał.....cholera :) 201,60 $ darmowa wysyłka
 
#27 ·
Zmierzyłem wysokość dachu X do górnej części fabrycznego relingu = 4,5". Bagażnik ma 5" wysokości. W zależności od obciążenia i elastyczności podstawy bagażnika, będzie wystawał ponad relingi. Byłbym ostrożny montując go zbyt nisko i rysując dach. Utracone w tej rozmowie są świetne amortyzujące śruby U McMaster Carr. Świetne znalezisko, które może mieć zastosowanie poza bagażnikiem. Dzięki CDL, a kod zadziałał.....cholera :) 201,60 $ darmowa wysyłka
Świetnie!! Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak to skonfigurujesz!!
Poświęciłbym czas na zmatowienie śrub i pomalowanie ich na czarno przed montażem. Chrom za bardzo kontrastuje z moim gustem.
 
#25 ·
OK... żeby ułatwić wszystkim sprawę, ponieważ nasze różne zestawy znajdują się na różnych wysokościach, umieść poziomicę lub coś sztywnego i prostego od jednej strony bagażnika do drugiej. Następnie zmierz w dół do dachu, najlepiej na żebrze. Kiedy już będziesz miał ten pomiar, każdy będzie mógł sprawdzić, czy konfiguracja bagażnika jak pokazano zmieści się w jego garażu.

W moim przypadku... nadproże mojej bramy garażowej znajduje się 82 cale od podłogi. Uszczelka pogodowa odejmuje od tego cal. Kiedy wjeżdżam moim zestawem do zatoki, moja markiza ledwo dotyka tej uszczelki. Mam łącznie 81 cali prześwitu. Bagażnik DepHep znajduje się na szynach bagażnika, a wspornik markizy na bagażniku. Od ziemi do góry markizy jest 80,5 cala.
Mój podjazd ma lekkie wzniesienie tuż przy wjeździe do bramy garażowej, więc nie wjeżdżam płasko, ale pod lekkim kątem.

Aby zamontować bagażnik jak najbliżej dachu, wziąłbym kilka listew dystansowych 1/4 cala i umieścił je na dachu, a na nich bagażnik. Następnie przymocowałbym bagażnik do standardowych szyn. Na koniec usunąłbym dystanse. Proste jak drut.
 
#32 ·
@SmellyRandy - gdybyś był bliżej.....kupiłbym twój stojak. Wybierasz się wkrótce na wschód? Lol!
Za 1,5 tygodnia, ale niestety bez X! Ale jestem z Ohio i nigdy nie jechałem tam z Kolorado, więc może kiedyś znajdzie się to na mojej liście rzeczy do zrobienia. Będę o tobie pamiętał!
 
#31 ·
@CDL - dzięki za doskonały post otwierający i kolejne posty. Wszystkie szczegółowe zdjęcia są warte złota. Naprawdę przyniosłeś klejnot załodze. Widzę, że WIELE osób wybiera tę opcję.
 
#43 ·
Boże, zabija mnie, jak szybko i łatwo to wszystko kończycie.

Jakieś pomysły na dodanie podłogi lub poprzeczek dla dodatkowego wsparcia, aby na tym stanąć? Używam obecnego stojaka jako platformy do fotografii lub po prostu do siedzenia tam. To jedyna rzecz, której mi tu brakuje i myślę o różnych opcjach, zdejmowanych lub stałych.
 
#44 · (Edited)
...Jakieś pomysły na dodanie podłogi lub poprzeczek dla dodatkowego wsparcia podczas wstawania na niej?...
135958

Unistruts (w lokalnym sklepie z artykułami dla majsterkowiczów) z tymi samymi śrubami U McMaster-Carr!
Nieskończone możliwości... zwróć uwagę na mocowanie hi-lift za pomocą unistruts... wyobraź sobie markizę po drugiej stronie lub mocowanie łopaty/topora... plus bagażnik na wózek golfowy... bagażnik będzie siedział nieco wyżej z tą konfiguracją, ale nie aż tak dużo
135959


EDIT: ze względu na szerokość kosza, będzie musiał być nacięty, aby pasował do śrub U w unistrut poniżej pozycji szyny. Unistrut nad szyną oczywiście nie stanowi problemu... ale będzie siedział wysoko.

135966

135967