Second Generation Nissan Xterra Forums banner

P0456 Następne kroki

4.1K views 59 replies 7 participants last post by  El_Guevara  
#1 ·
Mam P0456 od miesiąca. Ciągle go resetuję i ciągle wraca. Pomyślałem więc, że zacznę od czegoś łatwego i taniego i wymienię korek wlewu paliwa. Nic z tego. Kod wrócił.

Co sprawdzilibyście dalej? Brzmi to tak, jakby P0456 był "małym" wyciekiem par paliwa i dlatego mało prawdopodobne, aby był to zbiornik EVAP... zgadzacie się z tym? Czy powinienem szukać innych opcji, czy po prostu zająć się zbiornikiem?
 
#2 ·
Czy Twoja wymiana była oryginalnym korkiem wlewu paliwa?

Możliwe przyczyny bezpośrednio od Nissana dla P0456:

Nieprawidłowy zawór upustu podciśnienia zbiornika paliwa
• Użyto nieprawidłowego korka wlewu paliwa
• Korek wlewu paliwa pozostaje otwarty lub nie zamyka się.
• Ciało obce w korku wlewu paliwa.
• Wyciek w przewodzie między kolektorem dolotowym a zaworem elektromagnetycznym kontroli objętości odpowietrzania EVAP.
• Ciało obce w zaworze kontroli odpowietrzania pojemnika EVAP.
• Wycieki w pojemniku EVAP lub zbiorniku paliwa
• Wycieki w przewodzie odpowietrzania EVAP (rura i gumowa rurka)
• Gumowa rurka przewodu odpowietrzania EVAP zagięta
• Luźna lub odłączona gumowa rurka
• Zawór kontroli odpowietrzania EVAP i obwód
• Zawór elektromagnetyczny kontroli objętości odpowietrzania pojemnika EVAP i obwód
• Czujnik temperatury zbiornika paliwa
• Brak lub uszkodzenie uszczelki O-ring zaworu kontroli odpowietrzania pojemnika EVAP
• Pojemnik EVAP jest nasycony wodą
• Czujnik ciśnienia układu EVAP
• Zawór odcięcia oparów EVAP podczas tankowania
• Wycieki w systemie ORVR
• Czujnik poziomu paliwa i obwód
• Ciało obce w zaworze elektromagnetycznym kontroli objętości odpowietrzania pojemnika EVAP
 
#3 ·
Czy Twoja wymiana była oryginalną pokrywą wlewu paliwa?

Możliwe przyczyny bezpośrednio z Nissana dla P0456:

Nieprawidłowy zawór upustu podciśnienia zbiornika paliwa
• Użyto nieprawidłowej pokrywy wlewu paliwa
• Pokrywa wlewu paliwa pozostaje otwarta lub nie zamyka się.
• Ciało obce uwięzione w pokrywie wlewu paliwa.
• Wyciek znajduje się w przewodzie między kolektorem dolotowym a EVAP
zawór elektromagnetyczny kontroli objętości oczyszczania kanistra.
• Ciało obce uwięzione w zaworze odpowietrzającym kanistra EVAP
zawór.
• Wycieki kanistra EVAP lub zbiornika paliwa
• Wycieki przewodu oczyszczania EVAP (rura i gumowa rurka)
• Gumowa rurka przewodu oczyszczania EVAP zagięta
• Luźna lub odłączona gumowa rurka
• Zawór odpowietrzający kanistra EVAP i obwód
• Zawór elektromagnetyczny kontroli objętości oczyszczania kanistra EVAP
zawór i obwód
• Czujnik temperatury zbiornika paliwa
• Brak lub uszkodzenie uszczelki O-ring zaworu odpowietrzającego kanistra EVAP
• Kanister EVAP jest nasycony wodą
• Czujnik ciśnienia układu sterowania EVAP
• Zawór odcinający parę EVAP podczas tankowania
• Wycieki w systemie ORVR
• Czujnik poziomu paliwa i obwód
• Ciało obce uwięzione w zaworze elektromagnetycznym kontroli objętości oczyszczania kanistra EVAP
Po bliższym przyjrzeniu się, numer części nowej pokrywy różni się o jedną literę...
Stary to 17251-ZS20A.
Nowy to 17251-ZV20A.

A nawet inny niż te jest ten wymieniony na NissanPartsDeal dla mojego roku Xterra: 17251-ZS10A.

Więc.... czy spróbować ZS10A, kontynuować poszukiwania ZS20A, czy założyć, że ZV20A jest w porządku i przejść do następnej potencjalnej przyczyny?
 
#4 ·
Niepewny - według samego Nissana obecna część to Korek wlewu - Nissan (17251-9CA0A) - Zastępuje: 17251-ZH30B, 17251-ZP51C, 17251-ZS10A Skąd pochodzi Twój oryginał - Ty, pierwotny właściciel? Trudno uwierzyć, że jest tak wiele korków Nissana. Szkoda, że ​​nie byłeś bliżej - pożyczyłbym Ci swój.
 
#5 ·
Niepewne - według samego Nissana obecna część to
Korek wlewu - Nissan (17251-9CA0A) - Zastępuje: 17251-ZH30B, 17251-ZP51C, 17251-ZS10A

Skąd pochodzi Twój oryginał - jesteś pierwotnym właścicielem? Trudno uwierzyć, że jest tak wiele korków Nissana. szkoda, że nie byłeś bliżej - pożyczyłbym ci swój .


Nie jestem pierwotnym właścicielem. Ale mam to również od 40 000 mil i czuję, że gdyby korek wlewu nie był prawidłowy, to wcześniej dałby kod niż teraz.

Może powinienem znowu spróbować nowego korka wlewu... może 17251-9CA0A jest rozwiązaniem. A może to tylko kolejne 25 dolarów i będę grzebał w systemie EVAP :p
 
#7 · (Edited)
Więc skoro wciąż mam ten CEL, pomyślałem, że przyjrzę się pojemnikowi EVAP.

Wszystko wygląda na czyste. Wyczyściłem wszystkie porty powietrzem i usunąłem trochę kurzu i lekkich zanieczyszczeń, ale bez blokad.
Elektrozawór działa zgodnie z testem z napięciem 12 V.
Czy materiał węglowy wewnątrz powinien mieć taki kolor? Czy jest to zbyt nasycone, aby działać? Czy to w ogóle spowodowałoby mój P0456?
Image


Nawiasem mówiąc, jest suchy. Użyłem wacika, żeby sprawdzić, czy jest mokry i wacik wyszedł suchy. Ale nie jestem pewien, czy kolor jest niepokojący.

Czy wygląda to również tak, jakby mój zbiornik paliwa przeciekał?
Image

Image


Również nie mokry. Ale zdecydowanie wygląda na to, że wcześniej kapało. Czy TO mogłoby spowodować P0456?
Na wszelki wypadek dokręciłem zaciski, ale prawie nie zrobiły więcej niż pełny obrót, jeśli w ogóle.
 
#17 ·
Ponadto, dlaczego mój zawór elektromagnetyczny wygląda inaczej niż u wszystkich innych? View attachment 163763

Nie ma żadnych informacji produkcyjnych poza 0069B wytłoczonym na spodzie.
Czy to może nie jest zawór elektromagnetyczny OEM?
To oryginalny styl zaworu kontroli odpowietrzania par paliwa. Zostały one później zaktualizowane do nowszego stylu przedstawionego poniżej, który ma mocniejszy tłok siłownika, który pomaga lepiej uszczelniać. Starszy styl ulegał awarii dość rutynowo po przejechaniu pewnej liczby kilometrów lub jeśli pojazd był eksploatowany w bardzo zapylonych lub błotnistych warunkach. Istnieje kontrola komponentów, w której można przez niego przedmuchać w trybie otwartym i zamkniętym; jest on normalnie otwarty, ale zamknie się, jeśli zostanie do niego przyłożone 12 V i masa. Jednym z problemów z nimi jest to, że mogą się zacinać. Jeśli zablokują się w pozycji zamkniętej, trudno będzie napełnić zbiornik paliwa podczas tankowania. Jeśli zablokują się w pozycji otwartej, spowoduje to ustawienie kodu wycieku par paliwa i czasami może dopuścić do przedostania się brudu do kanistra. Przytrafiło mi się to w moim Pathfinder z 08 roku, który uruchomił kod wycieku nawet po wymianie zaworu kontroli odpowietrzania. Skończyło się na wymianie kanistra, który ważył 8 uncji więcej z powodu brudu w środku w porównaniu z nowym kanistrem. Jednym ze sprawdzianów, który można wykonać, jest wyjęcie kanistra par paliwa i zaworu odpowietrzającego oraz potrząsanie kanistrem nad gazetą lub kartonem i sprawdzenie, czy coś wydostaje się z otworu w kanistrze dla zaworu kontroli odpowietrzania. Jeśli wydostanie się z niego brud, może być częściowo wypełniony brudem. Jeśli wydostaną się z niego kawałki czarnego węgla drzewnego, wykładzina piankowa uległa awarii i w wielu przypadkach może zanieczyścić cały układ par paliwa aż do zaworu upustu par paliwa w komorze silnika. W takich przypadkach wszystkie przewody muszą zostać przedmuchane sprężonym powietrzem i oczyszczone ze wszystkich zanieczyszczeń w systemie. Takie incydenty miały jednak zwykle miejsce w starszych modelach. Przejdę do instalacji zaworu aktualizacji i sprawdzę kanister pod kątem zanieczyszczeń, wymieniając go w razie potrzeby. Usuń kod i jeśli ponownie się uruchomi po jeździe, będziesz musiał przeprowadzić dalsze dochodzenie, które zwykle wymaga odpowiedniego narzędzia skanującego i zestawu próżniowego/ciśnieniowego z adapterem portu par paliwa jako minimum. W niektórych przypadkach do zlokalizowania wycieku może być potrzebna maszyna do dymu. Dla Twojej informacji, przez wszystkie lata pracy nad tymi systemami, natknąłem się tylko na jeden zły korek wlewu paliwa. Czasami nie są one prawidłowo zainstalowane, co może powodować kod, ale awaria samej nasadki jest dość rzadka. Najczęściej przyczyną awarii jest zawór kontroli odpowietrzania.
Image
 
#9 ·
No cóż, P0456 wrócił dziś rano.
Jestem tym tak zmęczony, haha.

Więc... Wymieniłem korek wlewu paliwa. Sprawdziłem i wyczyściłem pojemnik i elektrozawór EVAP.

Co dalej? Czy powinienem po prostu wymienić pojemnik, zawór i czujnik?
Kiedy w weekend czyściłem pojemnik, sprawdziłem jak najwięcej węży i przewodów i wszystko wyglądało dobrze...
 
#10 ·
Nie wiedziałbyś, P0456 wrócił dziś rano.
Jestem tym tak zmęczony, haha.

Więc... Wymieniłem korek wlewu paliwa. Sprawdziłem i wyczyściłem pojemnik EVAP i elektrozawór.

Co dalej? Czy po prostu wymienić pojemnik, zawór i czujnik?
Kiedy w weekend czyściłem pojemnik, sprawdziłem jak najwięcej węży i przewodów i wszystko wyglądało dobrze...
Zawór i czujnik może? Nie mam pojęcia, jak drogie/tanie to jest.
 
#15 ·
#22 ·
Ok, myślę, że naprawiłem ten problem. A jeśli tak, to czuję się naprawdę głupi.

Mam zbiornik przelewowy z małym wkręcanym bagnetem, dzięki czemu można sprawdzić poziom oleju wewnątrz zbiornika. Na tym bagnecie znajduje się mała uszczelka, a podczas ostatniej wymiany oleju zauważyłem, że na zewnętrznej krawędzi uszczelki tworzy się małe pęknięcie. Nie myślałem o tym wiele, ponieważ pęknięcie nie przechodziło przez całą uszczelkę i zostawiłem to w spokoju.

Ale ciekawość wzięła górę w następnym tygodniu i kiedy byłem w Ace, kupiłem nowy o-ring, aby zastąpić uszczelkę podkładki, a następnie wyczyściłem kod P0456. Minął tydzień i kod nie powrócił.

Image


Image


Szczerze mówiąc, mogę po prostu usunąć bagnet i przykleić śrubę w jego miejsce za pomocą JB Weld.
Bagnet był przydatny, gdy po raz pierwszy zainstalowałem zbiornik przelewowy, ale zbiornik nigdy się nie przepełnia między wymianami oleju, więc tak naprawdę już z niego nie korzystam. Po prostu opróżniam zbiornik po każdej wymianie oleju i zawsze jest dużo miejsca w zbiorniku.

Więc... myślę, że na razie uznam, że ten problem został dla mnie rozwiązany. Zaktualizuję ten wątek, jeśli kod powróci.

PSA: sprawdź swoje części z aftermarketu z ebay'a, zanim zmarnujesz czas na swoje części OEM.
 
#25 ·
P0456 is back :mad:

Gdzie w ogóle mam się udać na test dymny? Czy to coś dla dealera? Czy większość warsztatów to potrafi? lol Czy mogę po prostu podłączyć system EVAP do mojej maszyny do dymu na Halloween? XD
Mam nadzieję, że moi dealerzy i warsztaty, które wykonują diagnostykę, będą miały maszynę do dymu. Być może będziesz musiał podnieść słuchawkę i zadzwonić. Nie mogę odpowiedzieć na pytanie dotyczące twojej maszyny na Halloween.
 
#27 ·
Skoro już mowa o zbiorniku paliwa, czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć, czy to normalne? WYGLĄDA na to, że zbiornik może mieć mały wyciek... ale nie jestem pewien, czy jest on aktywny. Nie jest "mokry", ale wygląda na to, że był w przeszłości. Nie da się tego również zmyć. Nie próbowałem jednak odtłuszczacza. Może muszę to zrobić, żeby zobaczyć, czy wróci. Ale dla mnie wygląda to tak, jakby benzyna mogła się rozlać z węża wlewu...
 
#32 ·
Nie zrobiłem tego. Po prostu ciągle czyszczę kod... Myślę, że to teraz stały kod.
Co zrobiłeś do tej pory, aby spróbować rozwiązać problem?

Udało mi się naprawić kod P0456, wymieniając zawór odpowietrzający. Zrobiłbym to najpierw, zanim oddałbym go do testu dymnego. Część jest tańsza niż płacenie za opłatę diagnostyczną za test dymny.

Zabrałbym się za to, czyszcząc lub wymieniając korek wlewu paliwa, a jeśli to nie zadziała, to wymieniłbym zawór odpowietrzający. Wreszcie, jeśli zawór odpowietrzający tego nie naprawi, oddałbym go do testu dymnego. Ta kolejność jest naprawdę tylko finansowa, ponieważ jeśli te pierwsze dwie opcje tego nie naprawią, to po tym jest coś znacznie, znacznie droższego do naprawy.
 
#30 ·
ZNALAZŁEM WYCIEK

Kupiłem tester dymu i podłączyłem go do portu serwisowego EVAP! Nigdzie dymu. Pozwoliłem mu działać przez około 10 minut i nie widziałem nigdzie ani odrobiny dymu. Obiegłem ciężarówkę 20 razy z latarką, szukając WSZĘDZIE. Ale żadnego dymu.
Ale wtedy usłyszałem dziwny dźwięk pod tylnym siedzeniem pasażera.
Wszedłem tam i usłyszałem syczenie dochodzące ze zbiornika paliwa, ale nie widziałem żadnego dymu. Więc... zacząłem spryskiwać zbiornik wodą z mydłem i proszę bardzo? Znalazłem wyciek dochodzący z pompy paliwa!
Czy pompy są serwisowane? Czy są jakieś uszczelki O-ring, które można wymienić? A może to pełna wymiana pompy? :/
 
#31 ·
ZNALAZŁEM WYCIEK

Kupiłem tester dymu i podłączyłem go do portu serwisowego EVAP! Żadnego dymu. Pozwoliłem mu działać przez około 10 minut i nie widziałem nigdzie śladu dymu. Obiegłem ciężarówkę 20 razy z latarką, szukając WSZĘDZIE. Ale żadnego dymu.
Ale potem usłyszałem dziwny dźwięk pod tylnym siedzeniem pasażera.
Wszedłem tam i usłyszałem syczenie dochodzące ze zbiornika paliwa, ale nie widziałem dymu. Więc... zacząłem spryskiwać zbiornik wodą z mydłem i co zobaczyłem? Znalazłem wyciek dochodzący z pompy paliwa!
Czy pompy są serwisowane? Jakieś o-ringi, które można wymienić? A może to pełna wymiana pompy? :/



Poza tym naprawdę chcę wiedzieć, dlaczego nie było dymu... kiedy zdjąłem korek wlewu paliwa, wydobył się dym. Zatem system był zdecydowanie pełen dymu, ale nie wydobywał się z wycieku. Jakieś pomysły? Czy dym najpierw przechodziłby przez pochłaniacz węgla drzewnego, zanim napełniłby zbiornik? Może filtr węglowy pochwycił dym... ale to też nie ma większego sensu, ponieważ pompa nadal znajdowałaby się w tej samej wnęce (zbiorniku paliwa), co szyjka wlewu. A szyjka wlewu ma w sobie dym, co oznacza, że zbiornik miał w sobie dym, ale żaden nie wydobywał się z wycieku. Może tak było, ale po prostu nie mogłem tego zobaczyć, ponieważ to tak mały wyciek. Nie wiem.
Zanim zrobisz cokolwiek z pompą. Czy wymieniłeś już zawór odpowietrzający na nowszą wersję? Wiem z twoich starszych postów, że ten, który miałeś, był starszą wersją. Zmieniłbym to, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. To rozwiązało mój problem po tym, jak wymiana korka wlewu paliwa nie pomogła, a dealer dwukrotnie przeprowadził dla mnie test dymu bez rezultatu. Mój kod uruchamiał się w losowych momentach po resecie, więc pomyślałem, że mój zawór odpowietrzający prawdopodobnie również się zacinał, poza tym był dość zardzewiały, więc po prostu go wymieniłem i od tego czasu kod nie powrócił.

Osobiście uważam, że jeśli miałoby to coś wspólnego z twoją pompą i jeśli wyciek jest podobny do filmu, który podałeś, uruchomiłoby to kod znacznie większy niż tylko kod „bardzo małego wycieku”.

Czy podczas testu dymu podłączyłeś wcześniej port obd? Wierzę, że istnieje krok, który musisz wykonać, aby ustawić zawór odpowietrzający i zawór upustowy w odpowiednich pozycjach do testu przed wprowadzeniem dymu do systemu. Musisz to zrobić, aby móc prawidłowo zidentyfikować wyciek. Wierzę, że potrzebowałbyś testera obd2 średniego poziomu, ponieważ nie sądzę, aby tanie miały opcję testu dymu.
 
#40 ·
Cholera jasna, może jednak nie. Wygląda na to, że ten nie jest dostarczany z pływakiem... więc to 414 $ z pływakiem. Nadal lepiej niż 600 $, ale wciąż dużo, jeśli to tylko uszczelka typu o-ring jest zła, a pompa jest w pełni sprawna.

View attachment 167383
Możesz po prostu zamienić czujnik poziomu paliwa (zespół pływaka); to nie jest takie trudne.
 
#41 ·
Pozwól, że wyjaśnię trochę o systemie EVAP. W dawnych czasach (lata 70. i 80.) kanister zwykle znajdował się w komorze silnika i przechowywał opary paliwa, aby nie były uwalniane do atmosfery. Kiedy zawór odpowietrzający się otwierał, opary w kanistrze były zasysane przez podciśnienie do kolektora dolotowego i do komór spalania, gdzie opary były spalane. Zawsze, gdy ktoś miał problem ze sposobem działania silnika, pierwszą rzeczą, jaką robił, było wyłączenie lub usunięcie systemu EVAP, a rząd tego nie lubił! Dlatego w latach 90. zdecydowano się zainstalować system samotestujący dla systemu EVAP, aby upewnić się, że działa prawidłowo, a także sprawdzić, czy nie ma wycieków.
Zaktualizowany system EVAP, jakiego używa dziś Nissan i zaczął używać około 1995 roku, pozwala ECM testować system za pomocą zaworu odpowietrzającego, który otwiera się lub zamyka, aby umożliwić kolektorowi dolotowemu wytworzenie podciśnienia w systemie w celu wyciągnięcia oparów paliwa z kanistra LUB przetestowania systemu, aby upewnić się, że nie ma wycieków. Kanister z węglem aktywnym nadal przechowuje opary. Zawór zwrotny przymocowany do kanistra jest zwykle otwarty, aby umożliwić zasysanie powietrza z zewnątrz, gdy system EVAP działa i wciąga opary do wlotu. Zawór zwrotny jest zamykany przez ECM, gdy chce uszczelnić system i sprawdzić, czy nie ma wycieków podczas samotestu, który może monitorować za pomocą czujnika ciśnienia EVAP, który konwertuje ilość cali podciśnienia w systemie na wartość napięcia, która jest wysyłana do ECM. Jeśli podczas testowania (w którym zawór zwrotny byłby zamknięty, a zawór odpowietrzający otwarty) nie ma zmiany sygnału z czujnika ciśnienia, ECM ustala, że w systemie występuje wyciek i uruchomi odpowiedni kod wycieku EVAP mały lub duży. W systemie jest kilka innych małych zaworów zwrotnych, ale to główne elementy i ich funkcja. Tak więc, to zawór zwrotny na kanistrze musiałby zostać zmuszony do zamknięcia w celu przeprowadzenia testu dymowego.
To dużo informacji technicznych, których nie znałem! Dzięki za lekcję - ma sens! Wiedziałem, że ten konwerter 12V DC, który kupiłem, przyda się do czegoś więcej niż tylko do moich modernizacji HID.

Myślę, że to wszystko wyjaśnia, dlaczego coś wydobywało się z tego filtra? To jest filtr bezpośrednio z kanistra z węglem aktywnym przed "odpowietrznikiem" w ramie. Założyłem, że coś jest nie tak, kiedy robiłem test, więc odłączyłem wlot na tym filtrze i zatkałem go. Wtedy zbiornik zaczął syczeć i wykazywać oznaki wycieku na filmie, który udostępniłem.
Rozumiem, że ten filtr dymił, ponieważ zawór odpowietrzający węgiel aktywny jest zwykle otwarty?

Jeśli tak jest, to rodzi kolejne pytanie. Dlaczego sam kanister filtra przecieka? Dlaczego w ramie jest odpowietrznik, jeśli filtr ma po prostu oddychać w ten sposób? A może mój filtr jest martwy?
Image




Mógłbyś po prostu zamienić nadajnik poziomu paliwa (zespół pływaka); to nie jest takie trudne.
O kurwa, przypuszczam, że mógłbym to zrobić. Rozumiem, że nadajnik poziomu jest znacznie mniej prawdopodobny do awarii niż sama pompa paliwa.
Oczywiście, to wszystko zależy od tego, czy pompa nadal jest punktem wycieku po prawidłowym przeprowadzeniu testu dymowego.
 
#42 ·
Jedynym powodem, dla którego ten filtr tam jest, jest to, że pająki dostawały się do węża przymocowanego do zaworu kontroli odpowietrzania i budowały gniazda, które ograniczały przepływ powietrza przez wąż. Kiedy Nissan zaczął używać monitorowanych komputerowo systemów EVAP w latach 1995-1996, nie mieli filtra, ale Nissan opracował go później, gdy problemy z gniazdami pająków zaczęły uruchamiać kody systemu EVAP. Te filtry nie są do końca szczelne, ale tak naprawdę nie muszą być.
 
#43 ·
Udało się uruchomić elektrozawór podczas testu z takimi samymi wynikami jak poprzednio! Bez zasilania elektrozaworu dym dostaje się do filtra w ramie. Po włączeniu elektrozaworu ciśnienie narasta w zbiorniku paliwa i wydostaje się z górnej części pompy paliwa. Udało mi się jednak wyczyścić obszar, w którym występuje wyciek, aby uzyskać lepszy widok! I tak, na pewno jest pęknięty. Naprawdę dziwne miejsce, tuż pod złączem wiązki przewodów. To nawet nie jest wzdłuż szwu. Po prostu... tam. Jakby zostało czymś wydrążone.
Image
Więc wyczyściłem to trochę acetonem i patyczkiem kosmetycznym, bo dosłownie tylko tyle miałem miejsca do pracy, haha. Moje przedramię było ściśnięte. Trudno było nawet usunąć wiązkę :p W każdym razie posmarowałem pęknięcie JBWeld i zostawiłem na noc do zastygnięcia. Przetestowałem następnego dnia i tym razem nie słyszałem ani nie widziałem żadnych wycieków.
Image
Przynajmniej nie ma wątpliwości, gdzie jest mój wyciek :p Po prostu trzymam kciuki, żeby CEL nie wrócił. W przeciwnym razie chyba czas na nową pompę paliwa.
 
#47 ·
P0456 powrócił! To zabawne.
Cholera... co robiłeś w momencie, gdy znowu się pojawił? Na przykład jazda autostradą lub parkowanie i praca na biegu jałowym?

Czy w tym czasie zabrałeś go do warsztatu, aby go zdiagnozowali? Czasami taniej jest po prostu zapłacić tę opłatę, zamiast rzucać częściami w to, co uważamy za problem.

Ponadto, jeśli się nie mylę, zawór odpowietrzający można łatwo usłyszeć podczas uruchamiania, po prostu z opuszczoną szybą kierowcy podczas parkowania i pracy na biegu jałowym. Tak naprawdę tego nie mierzyłem, ale na pewno uruchamia się co 15-30 sekund. To jeden ze sposobów sprawdzenia, czy się aktywuje.
 
#46 ·
Stary, jesteś za daleko, a mój dawca części po prostu smaży się tu na słońcu...
 
#50 ·
Moim zdaniem po prostu wystrzelą części z działa. Przy 200 dolarach za godzinę nie stać ich już na diagnozowanie czegokolwiek.
Hmmm, od DAWNA nie korzystałem z warsztatu. Czy zwykle pobierają opłatę za wszystkie części, które wystrzelą, czy tylko za robociznę związaną z diagnozą i część, która faktycznie wymagała wymiany?
 
#53 ·
Ten kod właśnie pojawił się w Pathfinderze mojej żony z 11 roku. Mam nadzieję, że nie będzie zbyt skomplikowany.
Najpierw spróbuj łatwych rozwiązań. Sprawdź korek wlewu paliwa, wymień korek wlewu paliwa, wymień zawór odpowietrzający i wymień zbiornik par paliwa. Powiedziałbym, że w tej kolejności jest to najtańsze. Jeśli żadne z nich nie zadziała, zabrałbym go do warsztatu na test dymny i dalszą diagnozę.

Nie wiem jak w innych Xterrach, ale mój 2015 pro-4x ma komunikat w obszarze licznika kilometrów, który mówi, aby sprawdzić korek wlewu paliwa, więc dało mi to pomysł, aby wykluczyć to jako problem dla mojego kodu P0456. Rozwiązaniem dla mnie był nowy zawór odpowietrzający