Second Generation Nissan Xterra Forums banner
61 - 80 of 135 Posts
Czy ktoś rozważał przeszlifowanie plastiku na środkowym wsporniku dachu, aby obniżyć kosz? Czy jest to konstrukcyjne w miejscu zakłóceń?
Ten element trzeba by było wyciąć, a następnie jakoś przerobić. Właściwie rozważałem odcięcie części bagażnika, która styka się z plastikiem, a następnie podparcie dolnej części bagażnika gumowymi dystansami pod spodem. Ostatecznie bagażnik wyglądał dobrze bez tego - chociaż byłoby interesujące zobaczyć jeden tylko trochę niżej.
 
Zainstalowałem wczoraj swój - oto moje notatki:
1. Użyłem śrub typu U firmy McMaster-Carr z gumowymi wkładkami zgodnie z OP. Nie było potrzeby stosowania dystansów z dętki rowerowej - gumowe wkładki chwytają idealnie po dokręceniu nakrętek na śrubie typu U.
2. Wywierciłem górne otwory 1-3/16" w dół od góry górnej szyny. Użyłem 6-stopniowego wiertła (3/16 - 1/2") do wiercenia otworów. Stojak siedzi poziomo i spoczywa na środkowym wsporniku.
3. Szum wiatru zaczyna się przy około 45 MPH - nie jest tak źle, ale zdecydowanie zauważalny dla moich "uszu artylerzysty".
-=TomJ=-
 
Zainstalowałem wczoraj swój - oto moje notatki:
1. Użyłem śrub U-bolt McMaster-Carr z gumowymi wkładkami zgodnie z OP. Nie było potrzeby stosowania dystansów z dętki rowerowej - gumowe wkładki chwytają idealnie po dokręceniu nakrętek na śrubie U.
2. Wywierciłem górne otwory 1-3/16" (około 3 cm) w dół od góry górnej szyny. Użyłem 6-stopniowego wiertła (3/16 - 1/2") do wiercenia otworów. Stojak siedzi poziomo i spoczywa na środkowym wsporniku.
3. Szum wiatru zaczyna się przy około 45 MPH - nie jest tak źle, ale zdecydowanie zauważalny dla moich "uszu artylerzysty".
-=TomJ=-
dobre info. Zastanawiałem się nad szumem wiatru. Dzięki!
 
Discussion starter · #64 ·
Krótki raport:

Właśnie skończyłem długi weekend na kempingu.

1) Szum wiatru - Tak. Jak stwierdził Tom, zaczyna się w okolicach 65 km/h. Trochę denerwujące. Czy Garvin, DepHep i tym podobne również hałasują?

2) Listwy są zbyt szerokie, aby zmieścić krzesła składane... i ostatecznie trochę jeżdżą po samym dachu. Markiza 10x10 zrobiła to samo. Naprawdę denerwujące; Zamierzam poszukać możliwości przyspawania przez warsztat jakiejś blachy perforowanej / siatki.

3) Potrzebuję mocniejszych pasów mocujących / pasów z grzechotką... haki na moich pasach z grzechotką są po prostu trochę za małe, aby uzyskać solidne mocowanie... i ta siatka ładunkowa Harbor Freight, to samo.
 
RoXterra Lowrider, którego właśnie kupiłem, nie generuje żadnego szumu wiatru przy prędkościach autostradowych, gdy jest pusty. Nie próbowałem go załadowanego, ale spodziewam się szumu wiatru z każdym bagażnikiem, gdy ładunek jest wyższy niż wetbox. Bardziej martwiłem się szumem wiatru na co dzień bez obciążenia i byłem zadowolony, że odkryłem, że jest tak samo cichy jak przed instalacją. Również długość 48 cali jest idealnym rozmiarem dla namiotu 10x10, który kupiłem w Home Depot. Mój wsuwa się od razu. Więcej pieniędzy, ale myślę, że to zależy od tego, jak często go używasz lub czy zostawiasz go na Xterra cały czas, tak jak ja.
 
Zrobiłem to około miesiąc temu. Działa świetnie. Wywierciłem dziury, żeby móc wrzucić tam mój rower górski i zamontowałem panel słoneczny 100 W. Panel słoneczny wystaje z każdej strony o około 1/4 cala i zakrywa około połowy bagażnika, ale działa idealnie, ponieważ trzymam tam na stałe stół i krzesło kempingowe, a oba się pod nim mieszczą. Jak wspomniano wcześniej, listwy są wystarczająco szerokie, że krzesła kempingowe wpadają między nie, a bagażnik jest za wąski, aby umieścić je bokiem. Nie przeszkadza mi to, więc zostawię to tak, jak jest. Panel słoneczny został zamówiony na Amazonie za około 85 dolarów. https://smile.amazon.com/gp/product/B08SVXMK3V/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o07_s00?ie=UTF8&psc=1 Gumowe podkładki na moich śrubach U były niebieskie, ponieważ musiałem wziąć te ze stali nierdzewnej, ponieważ niklowane były niedostępne. Były znacznie droższe i nie polecam, ponieważ gumowa podkładka pękła na dwóch z nich i tak musiałem zamówić niklowane. Niebieska podkładka wydaje się być nieco sztywniejsza i szczerze mówiąc, prawdopodobnie za mocno je dokręciłem, ale i tak polecam niklowane z czarną podkładką.
138750
138751
138752
 
Zrobiłem to około miesiąc temu. Działa świetnie. Wywierciłem dziury, żeby móc wrzucić tam mój rower górski i zamontowałem panel słoneczny 100 W. Panel słoneczny wystaje z każdej strony o około 1/4 cala i zakrywa około połowy bagażnika, ale działa idealnie, ponieważ trzymam tam na stałe stół i krzesło kempingowe i oba się pod nim mieszczą. Jak wspomniano wcześniej, listwy są na tyle szerokie, że krzesła kempingowe wpadają między nie, a bagażnik jest zbyt wąski, aby umieścić je bokiem. Nie przeszkadza mi to, więc zostawię to tak, jak jest. Panel słoneczny został zamówiony na Amazonie za około 85 $. https://smile.amazon.com/gp/product/B08SVXMK3V/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o07_s00?ie=UTF8&psc=1
Gumowe podkładki na moich śrubach U były niebieskie, ponieważ musiałem wziąć te ze stali nierdzewnej, ponieważ niklowane były niedostępne. Były znacznie droższe i nie polecam, ponieważ gumowa podkładka pękła na dwóch z nich i tak musiałem zamówić te niklowane. Niebieska podkładka wydaje się być nieco sztywniejsza i szczerze mówiąc, prawdopodobnie za mocno je dokręciłem, ale i tak polecam niklowane z czarną podkładką. View attachment 138750 View attachment 138751 View attachment 138752
Wygląda świetnie. Panel słoneczny to miły akcent, który podwójnie służy do zakrywania kanistra (przynajmniej wygląda jak zbiornik paliwa pod spodem). Czy możesz mi powiedzieć dokładnie, co masz na pojemnik na wodę? Od dawna chciałem dodać zbiornik na wodę z prostym kranem w ten sposób.
 
Wygląda świetnie. Panel słoneczny to miły akcent, który podwójnie służy do zakrywania kanistra (przynajmniej wygląda jak zbiornik paliwa pod spodem). Czy możesz mi powiedzieć dokładnie, co masz na pojemnik na wodę? Od dawna chciałem dodać zbiornik na wodę z prostym kranem, takim jak ten.
Chciałbym, żeby to był zbiornik paliwa, to tak naprawdę tylko krzesło kempingowe, ale utrzymuje je suche dla mnie, co już kilka razy się przydało. To dosłownie tylko 5-stopniowy odcinek 4-calowego PVC z zaślepkami na obu końcach i trójnikiem z 2-calową górą z zakrętką i taśmą do gwintów. Połączenia to tylko zawór opony rowerowej Schrader (zapytaj w lokalnym sklepie rowerowym) używany do konwersji rowerów górskich na bezdętkowe i kran do węża. Wywierciłem otwory dla obu i dodałem nakrętkę na zewnątrz zaworu rowerowego wewnątrz kranu i nałożyłem dużą ilość uszczelniacza flex na wewnętrzną stronę. Zaciski do węży, aby go utrzymać i czarna farba w sprayu. Nie nagrzewa się tak bardzo, jak myślałem, ale jest całkiem wygodnie wziąć prysznic pod koniec dnia. Możesz również dodać zawór nadmiarowy, ale po prostu odkręcam górę po wypuszczeniu większości ciśnienia z zaworu rowerowego. Podłączam mały kompresor za 12 dolarów do mojego 12 V i zaciskam go, a następnie przykręcam 5-stopniowy wąż i nasadkę ogrodową i mam ładne, ciepłe prysznice ciśnieniowe gdziekolwiek się udam.
 
Wygląda świetnie. Panel słoneczny to miły akcent, który podwójnie zakrywa kanister (przynajmniej wygląda jak zbiornik paliwa pod spodem). Czy możesz mi powiedzieć dokładnie, co masz dla pojemnika na wodę? Od dawna chciałem dodać zbiornik na wodę z prostym kranem jak ten.
Zapomniałem również, że w zależności od tego, jak zamontujesz go na X, możesz chcieć lekko pochylić kran, aby wąż nie dotykał dachu. Pomaga to, że dach opada trochę w dół, dając dodatkową przestrzeń, ale i tak pochyliłbym go trochę.
 
Cześć wszystkim,

Szukałem stosunkowo niedrogiej opcji bagażnika dachowego (czyli DIY), rozważałem je wszystkie i w końcu natknąłem się na TEN (krzyczę do wstark za pomysł)!

Jest przeznaczony do wózka golfowego - i wygląda jak bagażnik dachowy Garvin


View attachment 135812

  • Jedyny w swoim rodzaju system przechowywania na bagażniku dachowym na rynku.
  • Świetny do polowań, przechowywania, transportu, bagażu i nie tylko.
  • Pasuje do E-Z-Go Medalist/TXT 1994.5-2013.
  • Wytrzymała konstrukcja ze stali malowanej proszkowo na czarno.
  • Wymiary bagażnika: 5"H x 32"W x 52"L.
  • Łatwy w instalacji dzięki niestandardowym wspornikom zaprojektowanym dla każdego stylu dachu.
  • Zawiera bagażnik dachowy, elementy instalacyjne i wsporniki montażowe.
  • Wymagane wiercenie.
Znalazłem w Internecie kod kuponu rabatowego 10% ("EC10") i dostałem go za $204,00 wysyłka pod moje drzwi (bez podatku, darmowa wysyłka)!

Następnie zamówiłem cztery amortyzujące wibracje śruby U od McMaster-Carr, w przybliżeniu $45,00 wysyłka


View attachment 135813

Przedmioty dotarły w mniej niż 5 dni...

View attachment 135814

Użyłem kwadratu do wyznaczenia środka, użyłem punktaka, aby uzyskać ładne wgłębienia i zacząłem wiercić

View attachment 135815

Zamontowałem!

Użyłem również dętki rowerowej jako wewnętrznej wkładki do tej konkretnej obudowy/wspornika śruby U (jak sugerowali inni wcześniej).
Kilka strzałów WD-40 pomogło również w umieszczeniu śrub U na obudowie tłumiącej wibracje i przez wywiercone otwory w bagażniku.

View attachment 135816

View attachment 135817

Wszystko pasuje idealnie!
Prawie tak, jakby bagażnik/śruby zostały celowo zaprojektowane do tego zastosowania.

View attachment 135818

View attachment 135819

View attachment 135820

Możliwość dostępu do mokrego pudełka również bez problemu!

Krótko mówiąc, bagażnik podobny do Garvina za 250 $!!

Chromowane śruby mnie jednak denerwują, zamierzam je zmatowić i pomalować na czarno.
Wygląda na to, że to zestaw, z którego skorzystam. Jakieś pomysły na dodanie poziomych prętów bocznych na dole bagażnika w celu uzyskania dodatkowych opcji mocowania? Dzięki
 
W końcu dostałem swój 3 miesiące później [emoji28]
Image


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
Też dostałem swój po kilku miesiącach oczekiwania. Daj mi znać, gdzie zamierzasz wywiercić otwory. Myślę o umieszczeniu drewnianych podkładek na dachu, aby ustawić bagażnik w odniesieniu do wysokości nad dachem. W ten sposób mogę wiercić i mam nadzieję, że zrobię to dobrze - nie jestem pewien, jak wysoko nad dachem powinien być. Wszelkie przemyślenia byłyby mile widziane!
Dzięki!
 
Image

Image

Image

W końcu zabrałem się za montaż desek maxtrax. Nie chciałem kupować kołków montażowych, nie wiedząc, czy dostanę je na czas, więc zrobiłem kilka wsporników i użyłem prętów gwintowanych do ich zamontowania. Jestem naprawdę zadowolony z tego, jak tam pasują. A użycie kawałka płaskiej stali w poprzek było naprawdę z kilkoma śrubami typu U do zamontowania na bagażniku, co może być łatwym rozwiązaniem dla tych krzeseł kempingowych wypadających przez listwy. Może zrobię to latem z 3 przebiegającymi przez, ale działają dla tego, czego teraz potrzebowałem.
 
Właśnie dostałem swój bagażnik do wózka golfowego i montuję go na dachu za pomocą śrub U Macmaster i plastikowego elementu i wydaje się to niemożliwie ciasne - Czy możesz mi powiedzieć, jak instalujesz bagażnik z zestawem MacMaster? Musi być jakiś łatwy trik. Z góry dziękuję!
 
Ok, więc właśnie sprawdziłem ten bagażnik i najlepsze jest to, że wspominają o facetach z Xterra w opisie HAHAHA

"Świetny do polowań, przechowywania, transportu, bagażu i nie tylko. **Przepraszamy, faceci z Nissana Xterra - FedEx podniósł cenę wysyłki o 30 USD, co kosztuje więcej "
 
Właśnie skończyłem to robić, zastępując mój chybotliwy kosz sit-on-top tą o wiele bardziej elegancką wersją.
Image

Image

Jedyne, z czym się zmagam, to jak ponownie zainstalować moją markizę. Pierwotnie miałem poprzeczki unistrut, ale teraz nie pasują. Rozważam przykręcenie ich do bagażnika wzdłuż przednich i tylnych szyn, ale wolałbym znaleźć coś bardziej eleganckiego. Czy ktoś to robił?
 
61 - 80 of 135 Posts