Second Generation Nissan Xterra Forums banner
21 - 40 of 135 Posts
DLA MNIE.... wygląda na to, że bagażnik jest może 3/4 do 1 cala nad żebrami dachu. Niewiele miejsca, żeby naprawdę go obniżyć.
Prawdopodobnie poprawnie, ale wezmę każde 1/8", które mogę dostać! Wciąż w szoku, jak proste i czyste jest to ustawienie.
 
@CDL - czy uważasz, że górna część bagażnika mogłaby licować z górą szyn? Czy jest on zbyt głęboki, aby można go było tak nisko umieścić? TYIA.
 
Zmierzyłem wysokość dachu X do górnej części relingu OEM = 4,5". Bagażnik ma 5" wysokości. W zależności od obciążenia i ugięcia podstawy bagażnika, będzie wystawał ponad relingi. Byłbym ostrożny, montując go zbyt nisko i rysując dach. Zagubione w tej rozmowie są wspaniałe amortyzujące śruby U McMaster Carr. Świetne znalezisko, które może mieć zastosowanie poza bagażnikiem. Dzięki CDL, a kod zadziałał.....cholera :) 201,60 $ darmowa wysyłka
 
OK... żeby ułatwić wszystkim sprawę, ponieważ nasze różne zestawy znajdują się na różnych wysokościach, umieść poziomicę lub coś sztywnego i prostego od jednej strony bagażnika do drugiej. Następnie zmierz w dół do dachu, najlepiej na żebrze. Kiedy już będziesz miał ten pomiar, każdy będzie mógł sprawdzić, czy konfiguracja bagażnika jak pokazano zmieści się w jego garażu.

W moim przypadku... nadproże mojej bramy garażowej znajduje się 82 cale od podłogi. Uszczelka pogodowa odejmuje od tego cal. Kiedy wjeżdżam moim zestawem do zatoki, moja markiza ledwo dotyka tej uszczelki. Mam łącznie 81 cali prześwitu. Bagażnik DepHep znajduje się na szynach bagażnika, a wspornik markizy na bagażniku. Od ziemi do góry markizy jest 80,5 cala.
Mój podjazd ma lekkie wzniesienie tuż przy wjeździe do bramy garażowej, więc nie wjeżdżam płasko, ale pod lekkim kątem.

Aby zamontować bagażnik jak najbliżej dachu, wziąłbym kilka listew dystansowych 1/4 cala i umieścił je na dachu, a na nich bagażnik. Następnie przymocowałbym bagażnik do standardowych szyn. Na koniec usunąłbym dystanse. Proste jak drut.
 
Discussion starter · #26 · (Edited)
Czy to najniżej jak kosz może się znaleźć? Wygląda na to, że na jednym ze zdjęć siedzi na oryginalnych mocowaniach bagażnika? Osobiście chciałbym go trochę bliżej dachu, ale to naprawdę blisko tego, czego szukałem.
Sposób, w jaki go zamontowałem, jak pokazano, jest mniej więcej tak nisko, jak się da, ze względu na jedną główną przeszkodę - szerokość kosza. Siedzi tuż nad podstawą/mocowaniem dachu fabrycznego bagażnika (w środkowej części dachu). Trudno to stwierdzić na tym zdjęciu, ale może udałoby mi się wcisnąć ćwierć dolara między mocowanie dachu a bagażnik.

135857


DLA MNIE.... wygląda na to, że bagażnik jest może 3/4 do 1 cala nad żebrami dachu. Niewiele miejsca, żeby go naprawdę obniżyć.
Cholera, w punkt... jest już dość nisko - Bagażnik znajduje się 3/4" tuż nad żebrami w najwęższym punkcie (środek/środek dachu).

135858


Zmierzono również, że bagażnik znajduje się około 2" wyżej niż górna część fabrycznych szyn bocznych.

Dodaję również zdjęcia prześwitu mokrego pojemnika; to z tylną śrubą U ustawioną jak najdalej do tyłu:

135861
135860
 
Discussion starter · #27 ·
Zmierzyłem wysokość dachu X do górnej części fabrycznego relingu = 4,5". Bagażnik ma 5" wysokości. W zależności od obciążenia i elastyczności podstawy bagażnika, będzie wystawał ponad relingi. Byłbym ostrożny montując go zbyt nisko i rysując dach. Utracone w tej rozmowie są świetne amortyzujące śruby U McMaster Carr. Świetne znalezisko, które może mieć zastosowanie poza bagażnikiem. Dzięki CDL, a kod zadziałał.....cholera :) 201,60 $ darmowa wysyłka
Świetnie!! Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak to skonfigurujesz!!
Poświęciłbym czas na zmatowienie śrub i pomalowanie ich na czarno przed montażem. Chrom za bardzo kontrastuje z moim gustem.
 
Discussion starter · #28 ·
Wygląda świetnie, czy możesz trochę bardziej wyjaśnić dętkę rowerową? Link do tego, co kupiłeś? Dzięki za pomoc.
Potnij paski dętki rowerowej, aby owinąć je wokół fabrycznej szyny i wspornika śruby U nad tym. Wypełnia bardzo niewielką różnicę średnicy między szyną a wspornikiem śruby U i tworzy większe tarcie, aby utrzymać ją na miejscu.

Linki znajdują się w pierwszym poście.
 
Sposób, w jaki to zamontowałem, jak pokazano, jest tak nisko, jak to możliwe, ze względu na jedną główną przeszkodę - szerokość kosza. Znajduje się tuż nad podstawą/mocowaniem dachu fabrycznego bagażnika (w środkowej części dachu). Trudno to dostrzec na tym zdjęciu, ale może udałoby mi się wcisnąć ćwierć dolara pomiędzy mocowanie dachu a bagażnik.
Ahhhhh, nie wziąłem tego pod uwagę.

Wielkie dzięki za oryginalny post i wszystkie dodatkowe informacje i zdjęcia. Jestem tym podekscytowany i po prostu załamany, że nie zostało to odkryte rok temu, kiedy budowałem swój! Potajemnie mam nadzieję, że coś zniszczy mój bagażnik, żebym miał pretekst, żeby pójść tą drogą. Każdy, kto to zrobi, proszę, zamieszczajcie swoje zdjęcia!
 
@SmellyRandy - gdybyś tylko był bliżej... Kupiłbym twój stojak. Wkrótce na wschód? Lol!
 
@CDL - dzięki za doskonały post otwierający i kolejne posty. Wszystkie szczegółowe zdjęcia są warte złota. Naprawdę przyniosłeś klejnot załodze. Widzę, że WIELE osób wybiera tę opcję.
 
@SmellyRandy - gdybyś był bliżej.....kupiłbym twój stojak. Wybierasz się wkrótce na wschód? Lol!
Za 1,5 tygodnia, ale niestety bez X! Ale jestem z Ohio i nigdy nie jechałem tam z Kolorado, więc może kiedyś znajdzie się to na mojej liście rzeczy do zrobienia. Będę o tobie pamiętał!
 
Cholera jasna, stary, to najczystsza i zdecydowanie najłatwiejsza opcja, jaką widziałem. Moja platforma dachowa przez Jak zrobić: Bagażnik przerobiony na bagażnik dachowy jest fajna, zwłaszcza że jest trochę bardziej dyskretna, ale człowieku, montaż i demontaż to totalna katorga, plus czasami tęsknię za ścianami bocznymi dookoła. Zdecydowanie mogę pójść tą drogą i wymienić moją w przyszłości i spróbować dodać siatkową podłogę oraz kilka pierścieni D.

Dobrze, że się odezwaliście, wy dwaj.
Dużo łatwiejsze niż to, co zrobiłem! Ładne! Uwielbiam to.
 
Discussion starter · #39 ·
...Chcę, żeby było jak najniżej, wyzwania w garażu biurowym DC....
Super!!!!

Zmierz dwa razy, wierć raz!!!

Zamieść zdjęcia i pomiary miejsca, w którym wierciłeś, aby było jak najniżej.

Czy zamierzasz umieścić to na bocznych mocowaniach dachu?
 
Fajnie!!!!

Zmierz dwa razy, wierć raz!!!

Zamieść zdjęcia i pomiary miejsca wiercenia, aby uzyskać jak najniższą pozycję.

Czy zamierzasz umieścić to na bocznych mocowaniach dachu?
Tak, zrobię to. Dotknie tylko środkowego, ponieważ dach lekko opada do tyłu. Umieść pasek dętki jako amortyzację. Jeszcze nie mam sprzętu McMaster, ponieważ włączam również markizę. Czekam na to
 
21 - 40 of 135 Posts