Second Generation Nissan Xterra Forums banner
61 - 80 of 139 Posts
Discussion starter · #61 ·
Wiem, że zestaw Long Ranger jest przeznaczony do Frontier. W tamtym czasie nie byłem pewien, czy da się go dopasować do Xterra. @idn88 potwierdził to, więc tak, wygląda na to, że nie ma szans dla każdego, kto chce kompletny zestaw.

Chociaż dobrze zacząłeś, martwi mnie jedna rzecz. Rama ugina się trochę w terenie. Wiążąc zbiornik z tą poprzeczką i do wspornika koła zapasowego (zbiornik jest połączeniem między tymi dwiema stronami), czy nie będzie się zginał w dwóch różnych miejscach i wypaczał zbiornika? Tylko coś do przemyślenia. Może nie, ale może warto to przetestować.

Jeśli chodzi o przepełnienie zbiornika OEM i przedostawanie się gazu do przewodów parowania, nie sądzę, żeby to był problem. Plan zakłada obecnie podłączenie do szyjki wlewu OEM w pobliżu zbiornika OEM, więc w najgorszym przypadku wystarczy napełnić przewód zbiornika pomocniczego z pompy paliwa zbiornika pomocniczego. Pompa paliwa płynie tylko w jedną stronę, więc szybko napełnisz ten przewód. Powinien następnie normalnie się napełniać.

Zbiornik pomocniczy powinien również napełniać się normalnie, ponieważ szyjka wlewu będzie odizolowana. Będzie tak, jakby zbiornik znajdował się w Chevy Blazer. Mam nadzieję, że szyjka wlewu znajdzie się na tylnym plastikowym panelu bocznym lub tylnym zderzaku. Tak długo, jak ciśnienie jest utrzymywane, myślę, że można również podłączyć się do układu parowania za pomocą przewodu odpowietrzającego zbiornika pomocniczego. Wciąż pracuję nad szczegółami, ale to powolny projekt.

Zbiornik paliwa, na który się zdecydowaliśmy, wydaje się być zbiornikiem 2002 Chevy Blazer (19 gal). Oto kilka zdjęć z testów. Należy pamiętać, że wspornik koła zapasowego nie został jeszcze zmodyfikowany, tylko testujemy, aby sprawdzić, czy zbiornik pasuje.

Image

Image

Image

Image


Istnieje również szansa, że ​​potem zrobimy kilka zestawów z prefabrykowanymi wspornikami/płozami, ale jeszcze tego szczegółowo nie omawialiśmy.

Zaktualizuję, gdy dowiem się więcej!
 
Zbiornik gazu nie jest dokręcony do przedniego wspornika (spawanego na rurze poprzecznej), tylko na nim spoczywa. Może się więc w tym miejscu poruszać. Ale dwa boczne wsporniki to miejsce, do którego odnosi się Twój punkt. Omówię to z kolegą spawaczem, aby zobaczyć, jak elastyczny jest aluminiowy zbiornik, który zbudował. W najgorszym przypadku możemy zmodyfikować wsporniki i otworzyć miejsce na gumowe mocowania, aby poradzić sobie ze stresem.

Co do zbiornika, który znalazłeś, co za wspaniałe znalezisko!! To też tanie i tak dobrze pasuje. Nie pasuje jednak do mojego samochodu, mam mały zbiornik powietrza OBA oraz pompę wodną i węże pokładowego systemu wodnego tuż za zderzakiem.

Mówiąc o przepełnianiu głównego zbiornika, zapytałem, ponieważ dno mojego zbiornika znajduje się prawie na tej samej wysokości co port wlotowy w głównym zbiorniku. Zastanawiam się więc nad rozwiązaniem grawitacyjnym, starając się uniknąć pompy.

Mój początkowy plan zakładał umieszczenie tego zbiornika pomocniczego na środku rury/węża wlewu. Innymi słowy, szyjka wlewu łączy się z portem wlotowym zbiornika pomocniczego, a port spustowy idzie bezpośrednio do głównego zbiornika. Przewód odpowietrzający zostanie rozdzielony na połączenie Y, więc odpowietrzniki obu zbiorników połączą się z tą samą rurą, która prowadzi do szyjki wlewu. Ale obawiam się, że używając tego sposobu, pokonam wyznaczony mechanizm, który chroni główny zbiornik przed przepełnieniem.

Kolega spawacz polecił mi, aby od pierwszego dnia zrobić podwójną szyjkę wlewu połączoną tuż pod korkiem (podobną do LongRanger), ale nalegam na prostsze, mniej inwazyjne rozwiązanie, jeśli takie istnieje.
 
Discussion starter · #64 ·
Mówiąc o przepełnianiu głównego zbiornika, zapytałem, ponieważ dno mojego zbiornika znajduje się prawie na tej samej wysokości co port wlotowy w głównym zbiorniku. Zatem myślę o rozwiązaniu grawitacyjnym, starając się uniknąć pompy.

Mój początkowy plan zakładał umieszczenie tego dodatkowego zbiornika pośrodku rury/węża napełniającego. Innymi słowy, szyjka wlewu łączy się z portem wlotowym dodatkowego zbiornika, a port spustowy idzie bezpośrednio do głównego zbiornika. Przewód odpowietrzający zostanie rozdzielony na połączenie Y, więc odpowietrzniki obu zbiorników połączą się z tą samą rurą, która prowadzi do szyjki wlewu. Ale obawiam się, że używając tego sposobu, pokonam wyznaczony mechanizm, który chroni główny zbiornik przed przepełnieniem.

Spawacz polecił mi, aby od samego początku zrobić podwójną szyjkę wlewu połączoną tuż pod korkiem (podobną do LongRanger), ale nalegam na prostsze, mniej inwazyjne rozwiązanie, jeśli takie istnieje.
Przyjrzałem się zasilaniu grawitacyjnemu. Nie mogłem znaleźć zbiornika, który byłby zorientowany w taki sposób, aby to zadziałało. Następnie na każdym forum, które przeglądałem, mówiono, że to więcej kłopotów niż warte zachodu. Nie pamiętam dokładnie powodów, ale albo było to powolne zasilanie i opróżnianie, chyba że znajdowało się nad głównym zbiornikiem (plus rzeczy związane z parowaniem), albo istniała chęć izolacji systemów. Jeśli masz zbiornik, który może to zrobić, byłoby to jak uruchomienie jednego dużego zbiornika OEM, jak sądzę, po podłączeniu. Możesz mieć zawór na przełączniku, aby zainicjować zasilanie i nadal je izolować, jeśli chcesz, ale musiałbyś je napełniać osobno.
 
Discussion starter · #65 ·
rozważania dotyczące pancerza?

rozważania dotyczące ciepła z wydechu?
Zdecydowanie planuję stalową osłonę. Osłona wydechu byłaby łatwa do zrobienia wokół wydechu, ale ma sporo miejsca od zbiornika. Nie mam teraz przy sobie dokładnych liczb. Można również lekko wygiąć wydech na zewnątrz.
 
Przyjrzałem się zasilaniu grawitacyjnemu. Nie mogłem znaleźć zbiornika, który byłby zorientowany w taki sposób, aby to działało. Następnie na każdym forum, na które patrzyłem, napisano, że to więcej kłopotu niż warte jest zachodu. Nie pamiętam dokładnych powodów, ale albo było to powolne zasilanie i opróżnianie, chyba że znajdowało się nad głównym zbiornikiem (plus sprawy związane z parowaniem), albo istniała chęć izolacji systemów. Jeśli masz zbiornik, który może to zrobić, byłoby to jak uruchomienie jednego dużego zbiornika OEM, jak sądzę, po podłączeniu. Możesz mieć zawór na przełączniku, aby zainicjować zasilanie i nadal je izolować, jeśli chcesz, ale musiałbyś je napełniać osobno.
Izolacja przewodu zasilającego z pomocniczego do głównego zbiornika za pomocą zaworu elektrycznego to dokładnie mój plan B. Użycie pompy to ostatnie rozwiązanie, plan C.
 
Ja również od dawna myślę o dodatkowym zbiorniku.
To, na co obecnie patrzę, to niestandardowy zbiornik zamontowany na dachu do rozszerzonych wypraw terenowych.

Myślę, że tył mojego Gobi to dobre miejsce, a grawitacyjne zasilanie do zwykłego zbiornika jest łatwe do zrobienia.

Obecnie mogę umieścić 6 kanistrów NATO w tylnej części Gobi.
Co dla mnie oznacza, że potrzebuję niestandardowego zbiornika, który pomieści tam 30-35 galonów paliwa.

Szukam firmy na Florydzie, która wykona zbiornik, a Arabias overkill używa ich od lat..

https://www.boydwelding.com/
 
Ja również od dawna myślę o dodatkowym zbiorniku.

To, na co obecnie patrzę, to niestandardowy zbiornik zamontowany na dachu do rozszerzonych wypraw terenowych.

Myślę, że tył mojego Gobi to dobre miejsce, a grawitacyjne zasilanie do zwykłego zbiornika jest łatwe do zrobienia.

Obecnie mogę umieścić 6 kanistrów NATO w tylnej części Gobi.

Co dla mnie oznacza, że muszę mieć niestandardowy zbiornik, który może pomieścić 30-35 galonów paliwa.

Szukam firmy na Florydzie, która wyprodukuje zbiornik, a Arabias overkill używa ich od lat..

https://www.boydwelding.com/
Dobre znalezisko, dziękuję wszystkim za udostępnienie! Sub'd.

Wysłane z mojego SM-G950U używając Tapatalk
 
Discussion starter · #69 ·
Ja również od dawna myślę o dodatkowym zbiorniku.

To, na co obecnie patrzę, to niestandardowy zbiornik zamontowany na dachu do rozszerzonych wypraw terenowych.

Myślę, że tył mojego Gobi to dobre miejsce, a grawitacyjne zasilanie do zwykłego zbiornika jest łatwe do zrobienia.

Obecnie mogę umieścić 6 kanistrów NATO w tylnej części Gobi.

Co dla mnie oznacza, że muszę mieć niestandardowy zbiornik, który może pomieścić 30-35 galonów paliwa tam na górze.

Przyglądam się firmie na Florydzie, która produkuje zbiornik, a Arabias overkill używa ich od lat..

https://www.boydwelding.com/
Czy zamierzasz poprowadzić przewody wzdłuż tyłu pojazdu? Jestem pewien, że przejście przez dach i do kabiny nie byłoby najbezpieczniejszym pomysłem. Jeśli planujesz mieć zbiornik na górze, równie dobrze możesz mieć wąż, który możesz wyciągnąć, aby zasilić standardowy wlew zbiornika w razie potrzeby i zaoszczędzić wszystkie komplikacje związane z instalacją hydrauliczną. Kiedy pracowałem w buszu, wiele pickupów miało oddzielny zbiornik do napełniania z tyłu, którym mogli napełniać główny zbiornik. Nadal musisz napełniać główny zbiornik ręcznie, ale to żaden problem.

Jak zamierzasz napełnić ten zbiornik tam na górze?
 
Miałbym tam standardową pokrywę zbiornika i wspinałbym się po tylnej drabinie podczas napełniania.
Podczas napełniania głównego zbiornika używaj węża wychodzącego z zaworu odcinającego (zamykanego).
Napełnianie grawitacyjne.
 
Jak wspomniałem wcześniej, dno mojego zbiornika AUX jest na tym samym poziomie lub nieco wyżej niż port wlewu do głównego zbiornika. Dlatego próbuję znaleźć rozwiązanie grawitacyjne. Zawsze wolę najbardziej dyskretne i najmniej inwazyjne podejście.

W związku z tym moim wczesnym planem było po prostu umieszczenie zbiornika pomocniczego na środku rury/węża wlewu i podłączenie przewodu odpowietrzającego obu zbiorników do tego samego przewodu za pomocą połączenia T. Istnieją jednak pewne obawy dotyczące tego podejścia. Aby to zrozumieć, muszę najpierw poznać zachowanie i cechy głównego zbiornika.

Poniższy obrazek przedstawia główny zbiornik podczas napełniania, o ile wiem. Dysze na stacjach benzynowych mają wbudowaną rurę ssącą powietrze wewnątrz dyszy i wyłącza zawór, jeśli nie może swobodnie zassać powietrza. Kiedy zbiornik nie jest napełniony do portu odpowietrzającego, powietrze wewnątrz zbiornika jest swobodnie zasysane i napełnianie jest kontynuowane.


Kiedy gaz dostanie się do wysokości portu odpowietrzającego, potrzeba więcej mocy, aby zassać płynne paliwo przez rurę odpowietrzającą. To uruchamia ogranicznik zaworu napełniania w dyszy.


Port odpowietrzający znajduje się niżej niż górna część zbiornika, aby zachować szczelinę na górze zbiornika. Jednym z powodów jest zachowanie miejsca na rozszerzalność cieczy w wyższej temperaturze. Drugim powodem wydaje się być ochrona czujników i innego sprzętu, które znajdują się na górze zbiornika, przed utonięciem w paliwie. Niektóre artykuły, które znalazłem, mówią, że jeśli zbiornik jest napełniony do góry, gaz może dostać się do przewodu parowania i ostatecznie napełnić pojemnik cieczą, która zabija węgiel drzewny. Niektóre inne artykuły mówią, że istnieje separator ciecz/para, który zapobiega przedostawaniu się paliwa do przewodu parowania; Nie mogłem sprawdzić, czy istnieje on w zbiorniku Xterra, czy nie, a w takim przypadku, jakie inne potencjalne uszkodzenia mogą wystąpić, jeśli zbiornik jest napełniony do góry.

Istnieje kolejna niejednoznaczność dotycząca systemu kontroli parowania. Prawie wszystkie artykuły mówią, że zbiornik paliwa i system kontroli parowania nowoczesnych samochodów są zaprojektowane tak, aby uszczelniać gaz i jego opary przed powietrzem otoczenia, ponieważ opary benzyny są dużym źródłem emisji. Te same artykuły mówią wtedy, że zawór odpowietrzający parowania jest normalnie otwarty! Dla Twojej informacji, ścieżka odpowietrzania parowania dostarcza powietrze do zbiornika, gdy silnik pracuje, a paliwo jest pompowane ze zbiornika. Wszystkie inne porty są podłączone do uszczelnionego końca, z wyjątkiem przewodu odpowietrzającego parowania, który wdycha powietrze, aby zastąpić pustą przestrzeń zbiornika. Zawór odpowietrzający parowania jest zamknięty tylko podczas testu systemu parowania zgodnie ze wszystkimi dostępnymi artykułami.

Ale jeśli zawór jest normalnie otwarty (gdy silnik jest wyłączony, a samochód jest zaparkowany przez wiele dni), czy nie powoduje to wycieku oparów gazu do otoczenia? Czy nie udaremnia to całego celu systemu kontroli parowania?!

Jeśli zawór odpowietrzający parowania jest normalnie otwarty i może powodować wyciek powietrza, to nie mogę użyć mojego początkowego planu:


Główny zbiornik zostanie ostatecznie napełniony do góry, a jeśli separator ciecz/para nie istnieje lub istnieje, ale nie może utrzymać ciśnienia gazu ze zbiornika pomocniczego zamontowanego wyżej, gaz wycieknie do przewodu parowania, co jest katastrofą.

Więc musiałem zmienić mój plan na bezpieczny.
 
Zmodyfikowałem początkowy plan, dodając zawory elektromagnetyczne do przewodu odpowietrzającego zbiornika pomocniczego (przed połączeniem T) i przewodu spustowego (połączonego z wlewem zbiornika głównego). Zawór 1" normalnie zamknięty do rury spustowej/wlewowej i zawór 1/4" normalnie zamknięty do przewodu odpowietrzającego. Oba zawory są sterowane tym samym przełącznikiem.

Przełącznik jest normalnie WYŁĄCZONY, więc zawory są w normalnej pozycji. Przełącznik powinien być WŁĄCZONY podczas napełniania zbiornika głównego. To ustawienie pozwala na działanie ogranicznika dyszy zgodnie z przeznaczeniem i odetnie napełniacz, gdy zbiornik główny będzie pełny.


Następnie przełącznik należy WYŁĄCZYĆ, aby napełnić zbiornik pomocniczy, używając tej samej szyjki wlewowej. Ponownie, pozwoli to ogranicznikowi dyszy wykonać swoją pracę, tym razem dla zbiornika pomocniczego.


Na koniec, gdy zbiornik główny jest prawie pusty, włączenie przełącznika pozwala na przeniesienie gazu ze zbiornika pomocniczego do zbiornika głównego. Wystarczy to obserwować i wyłączyć przełącznik po zakończeniu transferu.


Myślę, że to bezpieczna metoda i utrzymuje wszystkie systemy i zabezpieczenia w działaniu, a jednocześnie jest łatwa w użyciu i praktycznie ukryta.

Daj mi znać, jeśli widzisz jakiś problem lub punkt do rozważenia w tym planie.
 
Discussion starter · #73 ·
Miałem tę dyskusję w zeszłym tygodniu ze sklepem, który mi w tym pomaga. To niezła zagadka, prawda? Wymyślili następujące rozwiązanie, aby usunąć układ parowania z równania. Zbiorniki będą w zasadzie napełniane w tym samym czasie, ale muszą być bardziej równomiernie wyrównane. Jeśli nie będzie to możliwe do utrzymania z miejscem, w którym chcę umieścić zbiornik pomocniczy, będę musiał zrezygnować z tego pomysłu (patrz dół postu) i zdecydować się na nieco droższą metodę oddzielnych systemów. W każdym razie plan A jest następujący:

Image


Zbiornik pomocniczy zostanie podłączony do szyjki wlewowej w dwóch miejscach. Jeden punkt poniżej, aby napełnić zbiornik pomocniczy, i jeden powyżej, gdzie wchodzi paliwo z pompy paliwa zbiornika pomocniczego. Jeśli zbiornik OEM jest pełny, paliwo po prostu krąży. Linia odpowietrzająca OEM zostanie również wykorzystana przez zbiornik pomocniczy. Kiedy zbiornik OEM się napełnia, automatycznie zaczynasz napełniać zbiornik pomocniczy. Dysza paliwowa na stacji powinna nadal działać tak samo jak OEM po osiągnięciu progu. To jest mniej więcej ten sam system, co w niektórych ciężarówkach Chevy z podwójnymi zbiornikami.

Jeśli jednak zbiorników nie można napełniać w tym samym czasie, plan B polega na stworzeniu z nich dwóch oddzielnych systemów z dwoma oddzielnymi szyjkami wlewowymi. To niweluje wszystkie problemy z układem parowania, ale wymaga dodatkowej szyjki wlewowej i wymaga rozwiązania do recyrkulacji paliwa, jeśli pompa zostanie przypadkowo włączona, a zbiornik OEM jest pełny. Pompa paliwa z Blazera powinna mieć linię powrotną, przypuszczam, że można ją podłączyć powyżej miejsca, w którym znajduje się linia zasilająca paliwo.

Image


Kolejną rzeczą, nad którą pracujemy, jest zasilanie pomocniczej pompy paliwa. Jeśli włączy się z systemami OEM, będzie pracować na sucho, gdy zbiornik pomocniczy się opróżni. Możesz mieć wyłącznik główny, aby włączyć go w kabinie, ale co, jeśli zapomnisz go wyłączyć?

W tym miejscu jesteśmy w tej chwili. Myślę, że ponieważ poziom paliwa wysyła sygnał w omach do wskaźnika paliwa od 0-90 omów, być może można opracować automatyczne wyłączenie pompy paliwa. Wolałbym nie polegać na ręcznym przełączniku w kabinie w przypadku zasilania, na wypadek gdyby ktoś przypadkowo zostawił go włączonego podczas długiej podróży (i przez to mam na myśli mnie).
 
Następną rzeczą, nad którą pracujemy, jest zasilanie dodatkowej pompy paliwa. Jeśli włączy się z systemami OEM, będzie działać na sucho, gdy dodatkowy zbiornik się opróżni. Możesz mieć włącznik główny, aby włączyć go w kabinie, ale co, jeśli zapomnisz go wyłączyć?

Na tym właśnie jesteśmy. Myślę, że skoro wskaźnik paliwa wysyła sygnał w omach do wskaźnika paliwa od 0-90 omów, być może można opracować automatyczne wyłączanie pompy paliwa. Wolałbym nie polegać na ręcznym przełączniku w kabinie zasilania na wypadek, gdyby ktoś przypadkowo zostawił go włączonego podczas długiej podróży (i przez to mam na myśli siebie).
Obawiam się, że Twój plan A cierpi z powodu tego samego problemu, co mój początkowy plan; ryzyko przepełnienia zbiornika OEM. Kiedy oba zbiorniki są bezpośrednio połączone i napełniane razem, napełnianie trwa do momentu, gdy poziom paliwa przekroczy najwyższy próg z tych dwóch, w tym przypadku jest to port odpowietrzający zbiornika AUX. Jeśli znajduje się on wyżej niż górna część zbiornika OEM, przepełniasz go i trafiasz do nieznanej strefy: czy uszkadza czujniki? Czy dostaje się do rury parowania? I tak dalej...

Zatem albo musisz utrzymać poziom progu zbiornika AUX niższy niż górna część zbiornika OEM, albo napełniać je oddzielnie.

Możesz absolutnie użyć rezystora zmiennego nadajnika do wykrywania warunku granicznego i bezpiecznego wyłączania pompy. Potrzeba tylko trochę badań i rozwoju, co jest w porządku. Jaki jest przepływ pompy, której zamierzasz użyć (GPH)?
 
Discussion starter · #75 ·
Obawiam się, że Twój plan A cierpi na ten sam problem, co mój początkowy plan; ryzyko przepełnienia zbiornika OEM. Kiedy oba zbiorniki są bezpośrednio połączone i napełniane razem, napełnianie trwa do momentu, gdy poziom paliwa przekroczy najwyższy próg z tych dwóch, w tym przypadku jest to port odpowietrzający zbiornika AUX. Jeśli znajduje się on wyżej niż górna część zbiornika OEM, przepełniasz go i trafiasz do nieznanej strefy: czy uszkadza czujniki? Czy dostaje się do rury parowania? i tak dalej...


Musisz więc albo utrzymać poziom progowy zbiornika AUX poniżej górnej części zbiornika OEM, albo napełniać je oddzielnie.


Możesz absolutnie użyć rezystora zmiennego czujnika, aby wykryć stan graniczny i bezpiecznie wyłączyć pompę. Wystarczy trochę badań i rozwoju, co jest w porządku. Jaki jest przepływ pompy, której zamierzasz użyć (GPH)?
Schemat nie jest w skali, nie jestem pewien, gdzie zbiorniki znajdują się względem siebie w tej chwili. Zbiornik OEM jest tam dość schowany. Kiedy zbiornik pomocniczy zostanie zamontowany, będę musiał to zaktualizować.

Zamierzam po prostu użyć pompy GM dla Blazera z 2002 roku.
 
Być może łatwiej byłoby po prostu dodać jeden większy zbiornik paliwa. Wiem, że w Titanach jest tylko około 28 galonów lub coś w tym stylu.

Czy Xterry nie mają 21?
Nie jestem pewien, ile miejsca z przodu i z tyłu ma Xterra w porównaniu do Frontiera, ale zbiornik Titana fizycznie zmieścił się pod nim bez problemów.

Mocowania nie są tak daleko od siebie, potrzebne byłoby spawanie, ale może to być lepsze ogólne rozwiązanie dla całego tego zamieszania, które wiąże się z tego typu konfiguracją.
 
Discussion starter · #78 ·
Być może łatwiej byłoby po prostu dodać jeden większy zbiornik paliwa. Wiem, że w Titanach jest tylko około 28 galonów lub coś w tym stylu.

Czy w Xterra nie ma 21?
Nie jestem pewien, ile miejsca z przodu i z tyłu ma Xterra w porównaniu do Frontier, ale zbiornik Titana zmieścił się pod nim bez problemów.

Mocowania nie są tak daleko od siebie, potrzebne byłoby spawanie, ale może to być lepsze ogólne rozwiązanie dla całych 9 jardów, które wiążą się z tego typu konfiguracją.
Nadal umieściłbym dodatkowy zbiornik, nawet jeśli zbiornik Titana został zainstalowany >:)
 
Być może łatwiej byłoby po prostu dodać jeden większy zbiornik paliwa. Wiem, że Titany mają tylko około 28 galonów lub coś w tym stylu.

Czy Xterry nie mają 21?
Nie jestem pewien, ile miejsca z przodu i z tyłu ma Xterra w porównaniu do Frontiera pod spodem, ale zbiornik Titana pasował pod nim bez problemów.

Mocowania nie są tak daleko od siebie, potrzebne byłoby spawanie, ale może to być lepsze ogólne rozwiązanie dla całego tego zamieszania, które wiąże się z tego typu konfiguracją.
Zbiornik Titana może pasować pod Frontiera, jak się wydaje... ale na pewno nie zmieści się pod XTerrą.
Czy na forach Frontiera ludzie zamienili zbiorniki 28-galonowe z Titana?
 
61 - 80 of 139 Posts