Second Generation Nissan Xterra Forums banner

1 - 17 of 17 Posts

·
on line
Joined
·
559 Posts
so you're not chinese? It's funny. I always said if I got a yellow car/truck my license plate would be SKNCLR (skin color).

Yes, I'm chinese.
 

·
on line
Joined
·
2,459 Posts
juntao said:
2 The X said:
Rush Hour II . . .

haha, yeah it's from Rush Hour I though ... not many people know that...they just assume i'm chinese :geek:

yeah i think im gonna pick these up....yellow is the shiz man!
Take pictures of how they look when you get them.
 

·
Premium Member
Joined
·
9,791 Posts
WE NEED PICS OF THIS!!!! I saw that set of lights and i also like the all black w/ clear. I am really curious what they would look like on the short bus.
 

·
on line
Joined
·
463 Posts
Yep ! Gotta see a Pic !
I had a set similar to those on my last vehicle.
Weird , the guy that bought the truck wanted it stock ?
Hmmm, same price and I keep the mods ?
Okay, I made around 300.00 on all the parts I didn't keep.
My winch is on the X.

Yeah, we need you to be the guinea pig on these.

Regards,
Jim B
 

·
on line
Joined
·
623 Posts
Discussion Starter #12 (Edited)
usmc xterra said:
Ye get them lights and I'll be able to spot you pretty easy in Ohio. MC
that's the problem with driving a yellow car, you're easy to identify...almost makes me wanna think twice before flicking someone off or cutting in front of them..lol :geek:

btw, sorry to disappoint, but after careful re-examination, those lights look kinda fugly. the OEMs look cooler........so i went ahead and ordered the tail guards instead. sorry, we'll need another guinea pig for this experiment :tongue:
________
GLASS PIPE PICTURES
 

·
Premium Member
Joined
·
9,791 Posts
what are the blue lights at the bottom?
 

·
on line
Joined
·
844 Posts
Deltaphi216 said:
WE NEED PICS OF THIS!!!! I saw that set of lights and i also like the all black w/ clear. I am really curious what they would look like on the short bus.
You could always search, I put them on my x... there are pics...
 

·
on line
Joined
·
1,831 Posts
I'm pretty sure I posted at least two photo-shoped images of a black X with two variations of this light imposed onto it. Try a search.
 
1 - 17 of 17 Posts
Top