Second Generation Nissan Xterra Forums banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
Joined
·
7 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Hey guys I just want to say Hi and that i'm a somewhat noob about the Xterra. But I am proud to say that I have already done some minor mods on it. :cheers: I'll be posting some pictures soon once I get my internet back to normal. I have been lurking around the forums for a LONG time now but was kinda shy on saying hi haha. Overall I love the community here and would love to learn more from you guys. :hello2: Just curious but im just wondering if anyone else is in Richmond, B.C or near?
 

·
Registered
Joined
·
133 Posts
Welcome to the forum as a non-lurker!! LOL Nice looking rig too!

I don't live in B.C. but my wife and I were just visiting up there in the Richmond/Vancouver area for our anniversary and absolutely loved it! I was kind of surprised and we were joking that it was pretty similar to America in a lot of ways, but still different enough that you got that you were in a different country. There were a lot of similar cars and big trucks you see here in America but some stuff you can't get here. Lots of stick shift cars there though! I'm jealous of the availability you have in BC to row your own gears!

The food quality was incredible... we primarily ate local while we were there.

Although I have to give it to you guys there, I'm not sure how you handle the cost of living there. You make California look like a Wal-Mart! LOL.

This place rocks as a resource and the people are top notch on helping you out!
 

·
Registered
Joined
·
7 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Hello from Boston but born in Prince George.

I like how the X in your pic is lined up with those other imports

Car show or just random parking lot photo?

Sent from AutoGuide.com App
haha yeah it was a Paul Walker Tribute that was held in a big theatre parking lot. 500+ cars showed up ranging from different types, it was amazing.
 

·
Registered
Joined
·
7 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Welcome to the forum as a non-lurker!! LOL Nice looking rig too!

I don't live in B.C. but my wife and I were just visiting up there in the Richmond/Vancouver area for our anniversary and absolutely loved it! I was kind of surprised and we were joking that it was pretty similar to America in a lot of ways, but still different enough that you got that you were in a different country. There were a lot of similar cars and big trucks you see here in America but some stuff you can't get here. Lots of stick shift cars there though! I'm jealous of the availability you have in BC to row your own gears!

The food quality was incredible... we primarily ate local while we were there.

Although I have to give it to you guys there, I'm not sure how you handle the cost of living there. You make California look like a Wal-Mart! LOL.

This place rocks as a resource and the people are top notch on helping you out!
Im glad that you enjoyed your stay here and thanks for the compliment man :) , haha yeah the food here in Richmond/Vancouver is pretty good but hella expensive. Plus lots of exotic cars around here. Yeah living here is a handful everything here is very overpriced, gas price right now is killing me :crybaby: .
 

·
Registered
Joined
·
550 Posts
I've seen that thing! Red mud flaps! Hope you're gonna take those step rails off before you get it out on the trail! (I had them too then they tried to take my doors out) I'm in squamish, but moving back to alberta real soon. check out the canada section for wheeling dates and all that good stuff!
 

·
Registered
Joined
·
7 Posts
Discussion Starter · #8 ·
I've seen that thing! Red mud flaps! Hope you're gonna take those step rails off before you get it out on the trail! (I had them too then they tried to take my doors out) I'm in squamish, but moving back to alberta real soon. check out the canada section for wheeling dates and all that good stuff!
DAM THATS AWESOME!!! haha yeah i'm gonna take those off soon and sell it maybe. Definitely i'm going to go check the Canada section out right now. Aww man well i hope you have a safe trip to alberta.
 

·
Registered
Joined
·
1,990 Posts
welcome, always happy to see and other neighbor to go wheeling with :headbang:
I just over in East Van :bounce:
 

·
TNX Administrator
Joined
·
20,478 Posts
:pirate: "Ahoy, Northern Lassie! :newb: (Noobie) Welcome to TheXterra.org as our 13,734th Member! Yer on a site dedicated t' Nissan's, "2005+ Second Generation Xterra." Step aboard, take in what you can, but promise t' share what you learn!"
:3some:
How-to Properly Use Search: http://www.thenewx.org/forum/showthread.php?t=58067 :drunken:
So let t' mods begin: http://www.thenewx.org/forum/showthread.php?t=82441 :thumbup:

Member's Xterra's: http://thenewx.org/forum/forumdisplay.php?f=50 :notworthy:
Our vendors: http://www.thenewx.org/forum/view_links.htm :hello2:
Resources: http://thenewx.org/forum/showthread.php?t=110 :read2:
:headbang:
Check out t' Canada Regional Section for information on M&G or wheelin' dates;
http://www.thenewx.org/forum/forumdisplay.php?f=39

Click Here for List of > British Columbia Members





:rulez:
But, like everythin' in life thar be rules t' follow:
http://thenewx.org/forum/showthread.php?t=7735
 
1 - 12 of 12 Posts
Top